فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ 26 April 2020
کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در رزن، کشف دام قاچاق در کبودرآهنگ، کشف بیش از ۲ هزار قطعه مرغ قاچاق در بهار و دستگیری ۱۱ سارق در اسدآباد عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

به گزارش مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انبار مواد سوختی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان رزن، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی بخش سردرود این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی، محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز که به منظور توزیع خارج از شبکه انبار شده بود، کشف و یک متهم در این خصوص تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کشف دام قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از کشف ۷۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور گل تپه کبودرآهنگ به یک دستگاه کامیون که از استان‌های غربی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون ۷۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ گلی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده، از شهروندان خواست هر گونه اخبار در خصوص تردد احشام غیر مجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف بیش از ۲ هزار قطعه مرغ قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲ هزار و ۷۰۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران پاسگاه انتظامی آبرومند شهرستان بهار با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون، ۲ هزار و ۷۰۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز کشف شد که ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان، ۸۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۱۱ سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۱۱ سارق و کشف ۷ فقره انواع سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۱۱ سارق دستگیر و ۷ فقره انواع سرقت شامل قطعات و محتویات خودرو، موتورسیکلت، مغازه، منزل و اماکن خصوصی کشف و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار