مدیرکل صمت گلستان گفت: ۳۷۶ طرح در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدن و گردشگری با اعتبار ۲ هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان در راستای تسهیلات رونق تولید در گلستان مصوب شد.
کد خبر: ۸۴۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 28 April 2020

تصویب۲۲۷۳ میلیارد تسهیلات رونق‌تولید برای ۳۷۶ طرح اشتغالزایی گلستان

مدیرکل صمت گلستان گفت: ۳۷۶ طرح در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدن و گردشگری با اعتبار ۲ هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان در راستای تسهیلات رونق تولید در گلستان مصوب شد.

حسین طلوعیان امروز در جمع مدیران این شهرستان با بیان اینکه ۱۳۹ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان در گنبدکاووس در حال اجرا است، اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان گنبدکاووس ۱۳۹ طرح صنعتی با اشتغال ۳ هزار و ۵۰۰ نفر و سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان فعالیت دارد.
وی تصریح کرد: از تعداد ۱۳۹ طرح صنعتی فعال در شهرستان گنبدکاووس ۷۰ واحد صنعتی در داخل شهرک صنعتی و ۶۹ واحد صنعتی خارج از شهرک صنعتی فعال هستند.
مدیرکل صمت استان گلستان گفت: ارزش سرمایه‌گذاری ۱۳۹ طرح صنعتی فعال در گنبدکاووس یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که ۳ هزار و ۵۰۰ نفر را اشتغالزایی کرده است.

* وجود ۱۱۸ واحدهای صنعتی در حال ساخت با اشتغال ۲۱۲۳ نفر در گنبدکاووس

رئیس صمت گلستان درباره تعداد واحدهای صنعتی در حال ساخت گنبدکاووس ادامه داد: در حال حاضر ۱۱۸ در حال ساخت هستند که ۲ هزار و ۱۲۳ نفر را اشتغالزایی خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد واحدهای صنعتی گنبدکاووس از سه درصد تا ۳۰ درصد ظرفیت فعال خود، ۳۹ درصد واحدهای صنعتی بین ۵۰ درصد تا ۸۰ درصد ظرفیت آنها فعال و ۱۶ درصد واحدهای صنعتی در شهرستان راکد و غیرفعال هستند.
طلوعیان با بیان اینکه در سال گذشته سهم اشتغال استان در بخش صنعت ۱۰ هزار نفر بود، گفت: از مجموع ۱۰ هزار اشتغال ایجاد شده در سال گذشته در گلستان سهم اشتغال گنبدکاووس یک‌هزار و ۸۵۰ نفر بود که در سامانه اشتغال یک‌هزار و ۸۵۱ نفر به ثبت رسید.
وی خاطرنشان کرد: ۳۷۶ طرح در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدن و گردشگری با اعتبار ۲ هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان در راستای تسهیلات رونق تولید در گلستان مصوب شد که از این میزان ۴۶ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان مربوط به حوزه گنبدکاووس بوده که تاکنون ۱۱۷ طرح به ارزش ۴۷۱ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
رئیس صمت گلستان مصوبات تسهیلات از طریق تبصره ماده ۱۸ را ۷۸ طرح در سال گذشته برشمرد و اضافه کرد: کل مصوبات سال گذشته در حوزه تسهیلات از محل تبصره ۱۸ به میزان ۷۸ طرح با اعتبار ۶۱۲ میلیارد تومان بود که تاکنون ۱۶ طرح با اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

منبع/خبرآنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار