رحمانیان گفت: با ابتلای سه بیمار جدید به بیماری «کرونا» در جهرم، شمار مبتلایان به این بیماری به ۳۳۰ نفر افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۸۴۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 03 May 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمد رحمانیان»با اشاره به ابتلای سه بیمار جدید به بیماری «کرونا» در شهرستان‌های جهرم و خفر، گفت: این تعداد بیمار در مرکز تشخیص مولکولی «کرونا» دانشگاه علوم پزشکی جهرم شناسایی شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این سه بیمار از اهالی خفر، جهرم و بخش «سیمکان» بوده که با ابتلای آنها به «کووید۱۹» تعداد کل مبتلایان در شهرستان های جهرم و خفر تا امروز به ۳۳۰ نفر رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد کل مبتلایان در شهرستان خفر تا امروز ۳۵ نفر بوده است، بیان کرد: همچنین در شهرستان جهرم نیز تعداد ۲۹۵ نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته يک بيمار مبتلا به كرونا، اهل يكی از شهرستان های مجاور، به علت داشتن بيماری زمينه ای قلبی حاد، در بيمارستان پيمانيه جهرم جان خود را از دست داده است، خاطرنشان کرد: اين بيمار جزء آمار درگذشتگان دانشگاه علوم پزشكی شيراز قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد کل جانباختگان شهرستان های جهرم و خفر تا امروز ۲ نفر بوده است، عنوان کرد: تعداد کل بهبود یافتگان کامل و از قرنطینه خارج شده نیز به ۱۴۲ نفر افزایش پیدا کرده است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار