هنرمند جوان و خلاق ایلامی نخستین نقاشی سه بعدی استان ایلام با موضوع پلنگ زاگرس را در پارک جنگلی چغاسبز ترسیم کرد.
کد خبر: ۸۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 30 August 2015
به گزارش تابناک ایلام ،محمد شهبازی گفت: این نقاشی 300 مترمربع مساحت دارد و برای طراحی و اجرای آن چهار ماه زمان صرف شده است.
وی هدف از این کار خود را ارایه اثر فرهنگی بومی استان ایلام اعلام و اظهار کرد: در اجرای این نقاشی که برای آن 15 میلیون ریال هزینه کرده به منظور ماندگاری بالا از رنگ آکرولیک استفاده شده است.
شهبازی ادامه داد: ایده ترسیم نقاشی سه بعدی را از سال 1389 در ذهنم داشتم اما تاکنون بدلایل مختلفی موفق به احذ مجوز و اجرای ایده نشده بودم.
هنرمند ایلامی که دارای تجربه در زمینه نقاشی، طراحی، سیاه قلم، گرافیک، مجسمه سازی و معرق کاری است، افزود: تکنیک نقاشی سه بعدی را بدون فراگیری هرگونه آموزشی و تنها با بررسی ها و مطالعات خودم فرا گرفته ام.
شهبازی یادآور شد: نقاشی سه بعدی یکی از هنرهای نوین در سطح جهان است و در هیچ جایی از کشور دوره های آموزشی برای آموزش این نوع نقاشی وجود ندارد.
وی خواستار همکاری مسوولان استان ایلام برای ادامه فعالیتش در این زمینه شد و گفت: در صورت حمایت مسوولان آمادگی لازم برای ترسیم هر نوع طرح در هر مساحتی را دارم.
شهبازی خاطر نشان کرد: ایده هایی دیگری از جمله نصب بزرگترین سفره دایمی هفت سین کشور در دره ارغوان و ساخت صنایع دستی جدید با استفاده از طرح آثار تاریخی استان را در ذهن دارم که اجرای آنها نیازمند حمایت مسوولان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار