کد خبر: ۸۶۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 12 June 2020

به گزارش تابناک خوزستان، غلامرضا شریعتی پنجشنبه شب در نشست بررسی مسائل و مشکلات اندیمشک در سالن جلسات سد کرخه، اظهار کرد: افتتاح سد «بالارود» به عنوان یکی از طرح‌های مهم خوزستان به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری به عنوان راهکار مهم ایجاد اشتغال، از اندیمشک به عنوان یک شهرستان موفق در این خصوص یاد کرد و افزود: ۱۸ هزار میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی اندیمشک سرمایه‌گذاری شده است که فرصت‌های شغلی مناسبی در این راستا ایجاد شد.

وی تصریح کرد: موانع پیش روی این صنایع پیگیری می‌شود ضمن اینکه برای رفع مشکلات حوزه دستگاه‌های خدماتی تلاش مضاعف خواهد شد.

استاندار خوزستان خبر داد: چاه‌های شهرهای «حسینیه» و «بیدروبه» وارد مدار می‌شوند و ۳۲ کیلومتر آب چم گلک اصلاح شده و مابقی آن نیز برای پایداری آب این منطقه اصلاح خواهد شد.

وی گفت: برای تأمین آب اندیمشک یک چاه حفر شده و به‌زودی تجهیز می‌شود و یک چاه دیگر هم حفر خواهد شد.

شریعتی بیان کرد: اندیمشک بین دو سد ساخته شده و یک سد در دست اجرا قرار دارد و نباید دچار کم‌آبی باشد.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای حل مشکل شبکه آب کوی شهدای اندیمشک خبر داد و گفت :۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه اصلاح شبکه این منطقه در نظر گرفته شده است.

استاندار خوزستان در پایان گفت: به شهرداری هم برای خدمات‌دهی بهتر کمک می‌شود ضمن اینکه برای بهبود وضعیت راه و برق اندیمشک هم تصمیماتی اتخاذ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار