معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: معامله قرن از همان لحظه اعلام مرده بود چرا که (طرحی) یک طرفه بوده و بخشی از مسیر ظلم جهانی است.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 12 July 2020

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: معامله قرن از همان لحظه اعلام مرده بود چرا که (طرحی) یک طرفه بوده و بخشی از مسیر ظلم جهانی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان (ان ان ای)، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در همایش مجازی "متحد علیه معامله قرن و طرح الحاق" داشت، اظهار کرد: ما باید درباره فلسطین و برای آن و نیز برای کل منطقه‌مان و برای عدالت و آزادگان جهان با هم متحد شویم.

نعیم قاسم گفت: از زمانی که اشغالگران با هدایت و نظارت انگلیس قدم به سرزمین فلسطین گذاشتند، تقسیم اراضی ایجاد شد و از آن زمان فلسطین و منطقه در یک حالت آشوب و بی‌نظمی و جنگ‌ها و حملات و اقدامات جنایتکارانه به سر می‌برند اما این مقاومت مردم فلسطین و فداکاری‌های شهدا و مجاهدان آن است که اجازه نداده مرزهای کشور غاصب ترسیم شوند و همین مقاومت است که از حق نسل‌ها حمایت کرده و مساله قدس و فلسطین را زنده نگه داشته است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه گفت: این مقاومت است که با تمامی اشکال خود از بقای فلسطین برای ساکنانش و نیز نسل‌های آینده آن حمایت می‌کند و اتحاد درباره آن عملیات آزادسازی را سرعت بخشیده و مشروعیت‌بخشی به اشغالگری را باطل می‌کند پس آنها قدرتمند نیستند.

وی ادامه داد: زمانی که هدف آزاد کردن فلسطین و راه آن مقاومت در برابر اشغالگری باشد، اسرائیل نمی‌تواند آنچه می‌خواهد را تحقق بخشد حتی اگر تمام دنیا در کنارش جمع شود.

نعیم قاسم با اشاره به اینکه "اسرائیل غیر قابل زندگی است و فلسطین با ساکنان و مقاومت خود زنده است"، تاکید کرد: ما علیه معامله قرن و طرح صهیونیستی الحاق با هم متحد هستیم، همانگونه که مساله "ارتشی که شکست نمی‌خورد" به دلیل مقاومت یکپارچه ما در فلسطین و لبنان سقوط کرد. ما در هدف و راه و نیز آزادسازی و مقاومت با یکدیگر اتحاد داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار