مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت:به منظور افزایش اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار و ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان، طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 17 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛شکراله شیرخانی اظهار داشت: به منظور افزایش اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار و ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان، طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان اجرا می شود.

وی با بیان این که جذب کارورز توسط کارفرما پس از سه ماه مشمول طرح بخشودگی ۲۳ درصد می شود، افزود: در صورت جذب کارورز در این مدت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا ۲ سال ۲۳ درصد سهم کارفرما را به تامین اجتماعی پرداخت می کند.

شیرخانی تصریح کرد: اکنون که این دوره به سه ماه کاهش یافته است، ۲۰ درصد سهم کارفرما توسط تعاون، کار ور فاه اجتماعی پرداخت می شود و کارفرما نیز از پرداخت سه درصد بیمه بیکاری معاف است.

وی افزود: مقطع کاردانی قبلا جزو طیف کارورزی بود اما اکنون با اصلاحیه جدید این طرح از لیسانس با پرداختی پنج میلیون ریال، فوق لیسانس ۶ میلیون ریال و دکتری هفت میلیون ریال آغاز می شود.

شیرخانی کارفرمایان و واحدهای متقاضی جذب کارورز را یکی دیگر از مخاطبان اجرای طرح کاروزی معرفی کرد و افزود: سامانه ثبت نام به نشانی karvarzi.mcls.gov.ir برای کارورزان و واحدهای پذیرنده کارورزان فعال است و می‌توانند آمادگی خود را از این طریق اعلام کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار