معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته از واحد‌های خبازی در شهرستان سمنان، ۳۱۷ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه کشف گردید.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 29 July 2020

توزیع آرد نانوایی های زنجان ساماندهی می شود - ایرنا

به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی در حاشیه بازدید از چند واحد نانوایی در سمنان با اعلام این خبر افزود : این تعداد کیسه آرد عرضه خارج از شبکه از هشت واحد صنفی شهرستان سمنان به ارزش ریالی بالغ بر 172 میلیون ریال کشف شده است.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی ها از واحدهای خبازی استان تصریح کرد: در تیرماه سالجاری 822 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح استان انجام گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: این بازرسی ها در راستای اهداف و مصوبات کارگروه و بمنظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی صورت گرفته است و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی نمایند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می شود.

مهدی یحیایی اظهار داشت: از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، 58 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعات کاری و غیره به ارزش ریالی بالغ بر 249 میلیون ریال تشکیل شده است که این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی خاطر نشان کرد هم استانیهای عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی های سطح استان از قبیل کم فروشی ، عدم رعایت ساعت کاری ، گرانفروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت اصول بهداشتی و غیره موارد را از طریق سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار