نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 26 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمد رشیدی امروز(پنجم شهریور) در نشست شورای نظارت مدارس و مراکز غیردولتی استان، با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای توسعه مدارس غیردولتی در استان، از مسئولان آموزش و پرورش خواست برای توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید به سمت توسعه مدارس غیردولتی تخصصی برویم، گفت: با ورود به این حوزه می توان در جهت افزایش مهارت دانش‌آموزان حرکت کرد.

وی ادامه داد: امروز مهارت در دنیا حرف اول را می زند و آموزش و پرورش باید به سمت مهارت آموزی دانش آموزان سمت و سو پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ایجاد پایگاه های اقتصاد دانش بنیان در مدارس، گفت: چنین پایگاه هایی را در مدارس کشور نداریم و استان می تواند در این زمینه پایلوت کشوری شود.

رشیدی گفت: از مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان می خواهم تا تمامی مشکلات این حوزه را برای انعکاس و پیگیری و رفع آن در وزارتخانه گزارش دهند.

نماینده کرمانشاه در مجلس در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه در استان در برخی بخش ها دچار مدیریت غیردلسوزانه شده‌ایم، گفت: مدیران آمده‌اند تا موانع و مشکلات را از سر راه توسعه استان بردارند، نه اینکه خودشان در کارها گره بیاندازند.

رشیدی با اشاره به ضرورت پاسخگو بودن مدیران، گفت: مدیرانی می توانند استان را در مسیر توسعه قرار دهند که حداقل 16 ساعت در شبانه روز در حال کار باشند.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار کرد: هم اکنون در استان کرمانشاه ۱۴۲ مدرسه غیردولتی داریم که ۳۲ مدرسه آن در طول سه سال گذشته به مجموعه مدارس غیردولتی استان اضافه شده است.

یزدان پناه اضافه کرد: استان کرمانشاه جزو فقیرترین استانها از حیث برخورداری از مدارس غیردولتی است.

وی با اشاره به در دست توسعه بودن مدارس غیردولتی در استان، گفت: مهمترین مشکل پیش روی توسعه مدارس غیردولتی قدیمی بودن ساختمان هایی است که از سوی متقاضیان برای توسعه مدارس غیردولتی در نظر گرفته می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار