عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران از آمادگی این باشگاه برای حضور محمود فکری در تیم فوتبال استقلال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 06 September 2020

عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران از آمادگی این باشگاه برای حضور محمود فکری در تیم فوتبال استقلال خبر داد.

علی نظری جویباری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما به باشگاه استقلال اعلام کرده ایم که مشکلی با انتقال محمود فکری برای هدایت آبی پوشان مشکلی نداریم. به هر حال قصد داریم به استقلالی‌ها کمک کنیم و اگر آن‌ها به مربی تیم ما نیاز داشته باشند در خدمت استقلال خواهیم بود.

او درباره اینکه برای جانشینی فکری در تیم نساجی راهکاری در نظر گرفته اند، گفت: به هر حال اتفاقی هنوز رخ نداده است تا در این باره تصمیم گیری کنیم.

نظری جویباری درباره اینکه نساجی مازندران چه بازیکنانی را قصد دارد به خدمت بگیرد، بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم و لیست نقل و انتقالات در اختیار امیری مدیرعامل باشگاه است. فعالیت باشگاه برای جذب بازیکن از امروز به صورت جدی آغاز می‌شود.

عضو هیئت مدیره نساجی مازندران درباره عملکرد فکری در لیگ برتر فوتبال گفت: فکری مربی جوان و با انگیزه‌ای است که ثمره تلاش خود را در لیگ برتر فوتبال دیده است. انشاالله فصل بعد هم در خدمتش باشیم و تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

او درباره هدف باشگاه نساجی در فصل آینده اظهار کرد: ما هنوز برنامه ریزی برای فصل بعد نکرده ایم، اما قصد داریم که جایگاه خوبی در جدول رده بندی کسب کنیم.

نظری جویباری درباره باخت استقلال در جام حذفی فوتبال گفت: در حال حاضر شوک هستم و نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار