کد خبر: ۹۰۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۸ 26 September 2020

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: ۷ نفر از اراذل و اوباش دارای سابقه که با تیراندازی اقدام به برهم زدن نظم عمومی کرده بودند در سریع‌ترین زمان شناسایی و دستگیر شدند.

حجت سفیدپوست اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره تیراندازی، سرقت به‌عنف و همچنین ناامنی توسط تعدادی از اراذل و اوباش سابقه‌دار با هویت معلوم، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل اختفاء با یک عملیات غافلگیرانه متهم‌ موصوف با تعداد ۶ نفر از همدستان وی که همگی دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب بودند در سریع‌ترین زمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه اضافه کرد: در بازرسی به‌عمل آمده از مخفیگاه متهمان، یک قبضه سلاح شورشی ساچمه‌زنی وینچستر به‌کار رفته در تیراندازی‌ها از نامبردگان کشف و ضبط شد.

سفیدپوست بیان کرد: پلیس شهرستان ایذه با هرگونه ناامنی و هنجارشکنی برخورد قاطع خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به پاکسازی نقاط آلوده و پاتوق‌های استفاده موادمخدر در شهرستان گفت: به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، با طرح‌ریزی مناسب و تشکیل چندین اکیپ گشت‌های محسوس و غیرمحسوس انتظامی در نقاط مختلف شهرستان اقدام به پاکسازی نقاط و پاتوق‌های آلوده به مصرف مواد مخدر شد.

سفیدپوست افزود: در این عملیات تعداد ۱۵ نفر معتاد متجاهر در حین مصرف مواد مخدر دستگیر و طی هماهنگی با مقام قضایی به کمپ ترک موادمخدر تحویل داده شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار