کلنگ احداث بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان روانسر روز دوشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسوولین به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 07 September 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار کرمانشاه در آیین کلنگ زنی این بیمارستان گفت: امروز یکی از خواسته های مردم روانسر که احداث بیمارستان 32 تختخوابی بود محقق شد و انشاالله برای مردم این منطقه مبارک باشد.

ابراهیم رضایی بابادی افزود: بهداشت و درمان و بحث سلامت یکی از محورهای اصلی و اساسی مورد توجه دولت تدبیر و امید است و خوشبختانه مردم ایران در طول دو سال فعالیت دولت آقای دکتر روحانی شاهد خدمات بهداشتی و درمانی مطلوبی هستند.

وی تصریح کرد: طرح تحول سلامت و توجه به بحث بهداشت و درمان که از اهم مسائل مردم است روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: این پروژه با همت مردم و زمینی که تهیه شده و اعتباری که پیش بینی شده باید به سرعت انجام شود و بتوانیم به لحاظ سلامت و تامین مسایل درمانی مردم قدمی برداریم.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برگ برنده دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی جامعه است.

نعمت الله منوچهری افزود: احداث بیمارستان روانسر که خواسته به حق، عمومی و حیاتی مردم این شهرستان است گامی در راستای تحقق طرح تحول سلامت می باشد.

وی اظهار داشت: بیمارستان روانسر یک پروژه عظیم و یک پروسه زمان بر و طاقت فرسا بود که با همکاری تمامی بخشها که به نحوی دست اندرکار بودند امروز به نتیجه نهایی رسید.

نماینده مردم شهرستانهای پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اضافه کرد: زحمات و تلاشهای معاون راهبردی رییس جمهوری، وزرای بهداشت و درمان و راه و شهرسازی، استاندار کرمانشاه و معاونین ایشان، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مدیران استانی و شهرستانی در این راستا شایان قدردانی است.

منوچهری افزود: بودجه ویژه ای برای تسریع در انجام پروژه در نظر گرفته شده و از یک سال و نیم گذشته بیش از 15 میلیارد ریال جذب کردیم و قولهایی هم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گرفتیم که روند اجرا را تسریع ببخشیم.

وی اظهار کرد: در منطقه اورامانات طی سه سال گذشته خدمات بهداشتی و درمانی بسیار خوبی انجام شده و پیشرفتهایی نیز حاصل شده است.

وی خاطرنشان ساخت: با پیگیریهای که انجام شده توانستیم تا حدودی خواسته های مردم منطقه اورامانات را در زمینه بهداشت و درمان جامه عمل بپوشانیم.

منوچهری اجرای طرح برکت تل و احداث بیمارستان در حال ساخت پاوه، احداث بیمارستان ثلاث باباجانی که در حال انجام است، طرح کوهورت و کلنگ زنی بیمارستان روانسر را از مهمترین طرحهای بهداشت و درمان در حوزه اورامانات عنوان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: بسیار خوشحالیم که امروز بعد از مدتها و فراز و نشیبهای بسیار زیاد توانستیم شاهد یک همدلی و یک همکاری بسیار خوب برای کلنگ زنی بیمارستان 32 تختخوابی روانسر باشیم.

دکتر حسین کریم اظهار امیدواری کرد: بعد از انجام مقدمات بزودی شاهد شروع پروژه خواهیم بود و در آینده ای نزدیک مراسم افتتاح بیمارستان را نیز برگزار کنیم که مردم شهرستان روانسر بتوانند ارائه خدمات درمانی را از این بیمارستان داشته باشند.

وی یادآور شد: هدف ما درمان نیست هدف ما بهداشت و پیشگیری است و امیدواریم این بیمارستان در کنار درمان بتواند نتایج بزرگی برای پیشگیری از بیماریها و بهداشت شهرستان داشته باشد.

مراسم کلنگ زنی بیمارستان 32 تختخوابی روانسر در هفته دولت قرار بود زمین زده شود ولی به دلیل داشتن معارض، استاندار کرمانشاه از انجام این کار خودداری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار