حاشیه های یک کنسرت در اهواز؛
با وجود علاقه قلبی و آمادگی کامل من و گروه برای تمدید اجرا در سانس های دیگر، تا این لحظه تلاش و پیگیری تهیه کنندگان جهت اخذ مجوز سانس های تمدیدی به نتیجه نرسیده است. به نظر می رسد این بار نیز به حکم تصمیم مسئولان دیارم، من شرمنده ترین شهروند اهواز باشم
کد خبر: ۹۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 10 September 2015

مهدی یراحی خواننده معروف کشورمان در صفحه اینستاگرامش نسبت به تمدید نشدن کنسرتش در زادگاهش اهواز گلایه کرد.

این خواننده پاپ در مطلبی در اینستاگرامش که تا لحظه انتشار خبر بیش از 9 هزار لایک داشت چنین نوشت: «با وجود علاقه قلبی و آمادگی کامل من و گروه برای تمدید اجرا در سانس های دیگر، تا این لحظه تلاش و پیگیری تهیه کنندگان جهت اخذ مجوز سانس های تمدیدی به نتیجه نرسیده است.

پاسخ ارشاد اهواز به گلایه های اینستاگرامی مهدی یراحی

به نظر می رسد این بار نیز به حکم تصمیم مسئولان دیارم، من شرمنده ترین شهروند اهواز باشم که نمی دانم چه باید کرد و تا کجا می توان برای جبران گوشه ای از محبت مردم هیچ کاری نکرد.

علاقه من به شما پایانی ندارد و تمدید نشدن اجراهای اهواز دلیل نمی شود تا از مهر شما به خودم غافل بشوم.»

رئیس ارشاد اهواز: دیر در خواست کردند

    تابناک خوزستان برای پیگیری این موضوع با مدیرکل ارشاد خوزستان تماس گرفته که وی پاسخی در این خصوص به خبرنگار ما نداد.

 محمد جوروند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز به خبرنگار ما گفت: تهیه کننده کنسرت مهدی یراحی، درخواست 2 سانس پنجشنبه و جمعه در تالار آفتاب اهواز را داشت که پس از هماهنگی و تایید اداره کل ارشاد خوزستان، با این درخواست موافقت شد.

وی در پاسخ به گلایه مهدی یراحی در خصوص تمدید نشدن کنسرتش افزود: طبق درخواست اولیه تهیه کننده با دو سانس مدنظر ایشان موافقت شد ولی در روز چهارشنبه و پس از بلیط فروشی برای تمدید مراجعه کردند که به دلیل رزرو شدن سالن برای نمایش تئاتر، این درخواست رد شد.

همچنین مسعود کاظمی تهیه کننده کنسرت مهدی یراحی در اهواز ضمن تایید سخنان جوروند گفت: ما از همان ابتدا درخواست 2 سانس را به اداره ارشاد دادیم که آنان نیز پذیرفتند اما به دلیل رزروشدن تالار آفتاب، درخواست تمدید کنسرت منتفی شد.

محمدمالی رئیس انجمن نمایش خوزستان نیز در همین زمینه به خبرنگار ما گفت: بخاطر برگزاری جشنواره تئاتر تالار آفتاب را نیاز داریم و پیشنهاد می کنیم روز جمعه بجای یک سانس دو سانس اجرا کنند.

به گزارش تابناک خوزستان؛ کنسرت مهدی یراحی 19 و 20 شهریور در تالار آفتاب اهواز اجرا می شود.

قیمت بلیط های این کنسرت از 55 تا 115 هزار تومان اعلام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار