رئیس هیأت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفت: نقش، حضور و حماسه‌های مردم هیچگاه نباید فراموش شود اگر درهمه عرصه‌ها، ملت و همراهی مردم نبود این نظام ۴۲ سال دوام نداشت.
کد خبر: ۹۴۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 13 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، اولیا علی‌بیگی در نشست با مسئولان خانه، صنعت و معدن استان، اظهار داشت: هر چه تولید کنندگان ما قوی‌تر باشند به نفع ماست، اگر تولیدکننده‌ای نباشد کارگری هم نخواهد بود.

وی عامل رهبری و عامل مردمی را به عنوان دو عامل مهم و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر امام (ره) و رهبری‌های حکیمانه امام (ره)نبود، قطعا این انقلاب در مسیر پیروزی قرار نمی‌گرفت و اگر مردم هم حمایت و همراهی نمی‌کردند و در کنار رهبری نبودند این انقلاب به ثمر نمی‌رسید.

رئیس هیأت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور ادامه داد: جمهوریت و اسلامیت محتوای انقلاب ماست هیچ‌کس نمی‌تواند و حق ندارد جمهوریت و اسلامیت این نظام را نادیده بگیرد، رمز پیروزی انقلاب اسلامی در مردمی بودن این نظام است و رمز بقای این انقلاب در اسلامیت آن است این دو عامل را نمی‌توانیم نادیده بگیریم.

وی تصریح کرد: امروز نقش مردم، حضور مردم، حماسه‌های مردم هیچگاه نباید فراموش شود، اگر درهمه عرصه‌ها، ملت و همراهی مردم نبود این نظام ۴۲ سال دوام نداشت.

علی‌بیگی درپایان، گفت: ما شهیدان و جانبازانی را در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام کردیم، اسرایی را داشتیم و مردم سختی‌ها رابرای حفظ اسلام و بقای اسلام تحمل کردند بنابراین هیچ تفکری نمی‌تواند نقش اسلامیت واعتقادات مردم را تضعیف کند ماهمه باید در کنار هم و برای هم درخدمت نظام باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار