مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: مسأله تردد خودروهای پلاک اروندی در خوزستان فقط در کالاهای لوکس خلاصه نمی‌شود و صدور مجوز تردد این خودروها به منظور ورود تمام خودروها و وسایل نقلیه بوده است.
کد خبر: ۹۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 14 September 2015

جمال درویش مشاور استاندار خوزستان اظهار کرد: علاوه بر خودروهای لوکس قرار است خودروهای دیگری از جمله ماشین‌های راهسازی، کشاورزی، آمبولانس، آتش نشانی و وسایل نقلیه عمومی در جهت رفاه حال مردم خوزستان وارد استان شود.

وی افزود: به طور کلی این کار با هدف توسعه و جبران عقب ماندگی استانی انجام گرفت که 8 سال جنگ تحمیلی را تحمل کرد و اکنون دچار عقب ماندگی 20 ساله است.

مشاور استاندار خوزستان با رد جوسازی‌هایی که علیه تردد خودروهای خارجی در استان می‌شود، تصریح کرد: مجوز تردد این خودروها در خوزستان به طور کاملا قانونی اخذ شده و تمام ملاحظات اقتصادی و اجتماعی در آن مورد توجه قرار گرفته است.

درویش خاطرنشان کرد: به جز کسانی که نمی‌خواهند توسعه خوزستان را ببینند، تمام ساکنین خوزستان و مردم کشور از این تصمیم استقبال کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد رستمی معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور ناجا در خصوص تردد خودروهای پلاک ارونددر استان خوزستان در گفت و گو با برنامه پایشگفتهبود کهتردد خودروهای پلاک اروند در سراسر استان خوزستان غیرقانونی است.

وی همچنین افزوده بود: ما به پلیس راه استان خوزستان اعلام کردیم که این بخشنامه استاندار خلاف قانون است و هر خودرویی که خارج از محدوده مصوب باشد به عنوان پلاک غیرمجاز تلقی می‌گردد و بنا بر قوانین باید با آن خودرو برخورد کنند . پلیس راه استان خوزستان مسئول اعمال قانون در این زمینه است و ما به همکارانمان اعلام کردیم که تردد در سراسر استان خوزستان غیرقانونی است و باید این خودروها توقیف شوند.

برچسب ها: جمال درویش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار