استقرار کمیته مصلحین دادگستری همدان در اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان برای حل و فصل پرونده قضایی
کد خبر: ۹۴۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹ 12 March 2021
 این جلسه به همت و پیشنهاد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان تشکیل و طبق دستور دادستان محترم همدان مقرر شد جهت تعیین تکلیف، پرونده های قضایی باز در محاکم قضایی به شورای حل اختلاف ارجاع و کمیته مصلحین دادگستری همدان بدان رسیدگی نماید.

به گزارش تابناک همدان، در ابتدای جلسه محمدعلی گلشن ضمن خیرمقدم به حضار گزارش کوتاهی از اقدامات صورت گرفته در ۱۸ ماهه اخیر از جمله سیستمی کردن تمامی واحدها، انبارداری، فرآیند ترخیص، نصب دوربین و سامانه رادشید و gps خودرویی، سامانه شهربان و حریم بان، یگان حفاظت شهرداری، تدوین دستورالعمل و سازمان تفصیلی اداره پیشگیری، مستقل کردن واحد حقوقی برای این اداره و ... پرداخت و گفت :آرامش روحی و روانی شهروندان و همکاران بنده برای این مدیریت مهم بوده و با توجه به نوع و جنس کار و همچنین ماموریتهای سخت یگانهای کنترل ساختمان ،رفع سدمعبر و انضباط شهری امیدواریم شهروندان فهیم همدانی با اخذ پروانه و مجوزات صادره از شهرداری مناطق چهارگانه و همچنین حفظ حقوق شهروندان در استفاده از معابر همکاران بنده و این مدیریت را یاری نمایند.

وی گفت :امیدواریم هم شهروندان و همکاران بنده به قوانین پای بند بوده و برای کاهش پرونده های قضایی اقدام نمایند .

 در ادامه جلسه بشیری رئیس کمیته مصلحین ضمن تبریک در خصوص تحولات صورت گرفته در ۱۸ ماهه اخیر این مدیریت، حل و فصل پرونده های قضایی را از اولویتهای مهم دادگستری خواند و اظهار داشت : بیشتر مشکلات موجود در این حوزه به علت عدم آگاهی از مسائل حقوقی است که میبایست با برنامه ریزی آموزشهای جامع تری در این خصوص صورت پذیرد.

 در انتهای جلسه مدیر پیشگیری اظهار داشت پیرو پیگیری های بعمل آمده این مدیریت تا به امروز ۴۰ پرونده که از سالهای گذشته در شعبات مختلف دادگستری بلاتکلیف مانده بود حل و فصل و به رضایت طرفین ختم شد. امیدواریم که در آینده نزدیک کلیه پرونده های قضایی باقیمانده(۱۲ پرونده) نیز بسته شود.

 در انتها مقرر گردید این کمیته در روزهای آینده در راستای کاهش ورودی پرونده های قضایی و پاسخگویی به سوالات و ابهامات حقوقی و قضایی در اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان مستقر گردد.



 روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار