حجت الاسلام و المسلمین احمد شیرین سخن در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: در پنجشنبه و جمعه آخر سال درب تمام آرامستان‌ها بر روی مردم بسته است.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 17 March 2021

احمد شیرین سخن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: طبق مصوبه پنجاه و دومین ستاد استانی کرونا در پنجشنبه و جمعه آخر سال تمام ورودی‌های سازمان آرامستان‌ها و سازمان بهشت زهرا گورستان جدید بر روی شهروندان عزیز بسته خواهد بود.

وی افزود: بر اساس مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در روز‌های گفته شده، از ورود تمام خودرو‌ها و نفرات به آرامستان‌ها جلوگیری به عمل می‌آید و افراد حق ورود به این اماکن را ندارند.

رئیس سازمان آرامستان‌ها تصریح کرد: نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مربوطه جهت مدیریت شرایط پنجشنبه و جمعه آخر سال در آرامستان‌ها مستقرند و از ورود افراد به این امکان جلوگیری به عمل می‌آورند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور جهت مدیریت عبور و مرور خودرو‌ها انجام شده، از همشهریان عزیز نیز انتظار می‌رود که جهت قطع زنجیره بیماری کرونا نکات بهداشتی را رعایت کرده و از مراجعه به آرامستان‌ها پرهیز کنند.

حجت الاسلام شیرین سخن خاطر نشان کرد: در روز پنجشنبه هیچ گونه دفن میتی نخواهیم داشت و هیچ گونه خدماتی نیز به شهروندان ارائه نخواهد شد و در روز جمعه و سایر روز‌ها نیز دفن میت با ده نفر از بازماندگان انجام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار