سید جواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره از برخورداری سنقروکلیایی در بودجه ۱۴۰۰ گفت: با پیگیری‌های فراوانی که انجام گرفت اتفاقات خوبی در بودجه ١۴٠٠ برای تزریق اعتبار به پروژه‌های شهرستان انجام گرفت.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ 30 March 2021

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اضافه شدن بزرگراه سنقر-وینسار به ردیف بودجه ١۴٠٠ یکی از مهمترین اتفاقاتی بود که در بودجه ١۴٠٠ رقم خورد.

وی افزود: همچنین ردیف اعتبار پروژه بزرگراه سنقر-بیستون سال جدید با افزایش ۵٠ درصدی، در حوزه‌ی آبرسانی با افزایش ۴۰ درصدی و در زمینه راه سنقر به کامیاران با افزایش ۳۰ درصدی اعتبار همراه بود.

حسینی کیا در ادامه اضافه کرد:افزایش ۴٠ درصدی اعتبارات در حوزه دیگر راه‌های مواصلاتی شهرستان و اتصال راه آهن همدان-سنتدج به سنقر از دیگر موارد مهمی می‌باشد در در ردیف بودجه ۱۴۰۰ قرار گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به ظرفیت اشتغالزایی در این استان اشاره و گفت:احداث و توسعه واحد‌های پتروشیمی در شهرستان‌های استان از جمله اقداماتی بود که در پایان دولت شاهد آن بودیم و سعی در افزایش این اقدامات داریم.

وی افزود: در حوزه‌ی جهاد کشاورزی همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته به دستور وزیر مرغداری‌های سنتی سطح استان به عنوان پایلوت قرار گرفته، تمدید مجوز و از یارانه بهره‌مند خواهند شد که در راستای اجرای این طرح پیگیری‌های لازم را انجام میشود.

حسینی کیا در پایان بیان کرد: در راستای حل مشکلات شهرستان با برنامه ریزی تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت بانک‌ها و ادارات نیر در تحقق این امر مهم ما را یاری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار