مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به تاخیر چند ماهه افتتاح پروژه پارک بانوان کرمانشاه، زمان بر بودن تامین برخی تجهیزات و امکانات مورد نیاز این پارک را علت تاخیر چند ماهه افتتاح آن عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 04 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا حسن مرادی درخصوص عدم افتتاح پروژه پارک بانوان کرمانشاه در نوروز امسال علی رغم وعده‌های قبلی مسئولین شهرداری، گفت: متاسفانه به دلیل نبود برخی امکانات و وسایل پارک و زمان بر بودن تهیه و خرید آن‌ها پروژه دو سه ماه به تاخیر افتاد.

مرادی گفت: همچنین شرایط نامناسب آب و هوایی در برخی روز‌ها مزید علت شد و قدری از سرعت انجام کار کم کرد.

مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: در حال حاضر کار‌های پروژه در حال انجام است و تمام تلاش این است که پروژه خردادماه امسال تحویل شود.

مرادی گفت: اولین پارک بانوان کرمانشاه در زمینی به مساحت ۷۳۰۰ مترمربع در حال ساخت است و قصد داریم امکانات تفریحی، ورزشی و آموزشی مناسبی در این پارک لحاظ شود.

وی افزود: در این پارک پیست دوچرخه سواری، زمین ورزشی، میز شطرنج، وسایل بازی و ... لحاظ شده است.

مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه یادآور شد: در محل پارک همچنین فضایی برای نگهداری کودکان و نیز وسایل بازی برای آن‌ها در نظر گرفته شده تا بانوان بتوانند با خیال راحت در محل پارک استراحت و ورزش کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار