کد خبر: ۹۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 17 September 2015
حجه الاسلام قربانعلی سعادت نیا عضو شورای شهر اهواز تنها راه حل مشکل پتک جلالی را که مشکلاتی از قبیل فقر مالی و فقر فرهنگی در ان منطقه فراوان است ورود مسئولین استان و رفع چنین مشکلاتی می داند.

وی گفت: بهمئی تاریخ درخشانی دارد، در مبارزه با رژیم ستم شاهی خدمات شایانی داشته و ظلم فراوانی را تحمل کرده است، در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس جوانان بهمئی رشادت های بی نظیری از خود به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مشکل فوق حدود 6 ماه است زندگی را بر مردم روستای پتک جلالی تابعه باغملک سخت کرده است گفت: در چند روز گذشته و بعد از قتل عام روز دوشنبه افراد فراوانی با ما تماس گرفته اند و به خواستار رفع این بحران شده اند.

این عضو شورای شهر اهواز با تشکر از فعالیت های صورت گرفته در راستای تامین امنیت آن منطقه که به صورت شبانه روزی در حال انجام است گفت: گستردگی مشکل به سمتی رفته است که باید مسئولین ارشد استان برای رفع آن فکری اساسی کنند و عمده مشکل بوجود امدن چنین مشکلی فقرمالی و فقر فرهنگی است، در فقر مالی بیکاری دخیل است و در فقر فرهنگی کمبود امکانات و مسائل ارزشی که باید به این منطقه وارد شود و با کمک چنین مهمی به فکر رفع مشکلات باشیم.

وی بیان داشت: نگذاریم بحران بیکاری و فقر فرهنگی و اختلافات قومی چهره این قوم خدوم و ولایت مدار را خدشه دار کند، لذا عاجزانه استدعا دارم، از نماینده محترم ولی فقیه که شخصا به موضوع ورود کند و همچنین از جناب آقای دکتر مقتدایی که با درایت و تدبیر گره گشایی از مشکل فوق نماید، چشم مردم منطقه برای رهایی از این بحران به ویژه بعد از 6 ماه درگیری منتظر عنایت دولت کریمه می باشد.

 سعادت نیا گفت: واقعا جای تعجب دارد که آستانه تحمل مردم به دلیل چنین مسائل پیش پا افتاده ای از بین برود و مشکلاتی بوجود آید که جبران آن قابل مرتفع شدن نباشد و اگر استاندار و حاج آقا موسوی جزایری به این منطقه ورود پیدا کنند و از منطقه بازدید به عمل آورند می شود به رفع مشکلات امیدوار بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اقدام سریع و متفکرانه مسئولین ارشد استان این مشکل مرتفع شود، در غیر این صورت احتمال قتل عام بعدی هم وجود دارد که بسیار ناخوشایند و چهره استان نازیبا می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار