مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: اگر چنانچه در مدت این هفته و هفته آتی بحث توازون تولید و مصرف دوباره به هم بخورد به ناچار مجبور هستیم برنامه‌های مدیریت بار یعنی خاموشی‌های دو ساعته را به نوبت اعمال کنیم.
کد خبر: ۹۶۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 31 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، امیدعلی مرآتی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: امسال با خشکسالی مواجه هستیم و آب پشت سدهای نیروگاه آبی به کمترین مقدار خود رسیده که همین عدم توازون بین تولید و مصرف برق در کل کشور مشکلاتی در بحث خاموشی برای هم‌استانی طی روزها گذشته به وجود آورده است.

وی گفت: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی در خصوص گرمی هوا و همچنین گزارش باری که از مدیریت برق شبکه ایران به تمام شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای ارسال شده این هفته و هفته آینده، هفته‌های سختی خواهد بود که باید بحث مدیریت مصرف جدی گرفته شود و از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در زمان اوج بار خودداری شود، دمای کولر گازی را حداکثر روی ۲۵ درجه و کولرهای آبی را روی دور تند قرار دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اضافه کرد: در استان کرمانشاه حدود ۸۰۰ هزار مشترک برق داریم چنانچه هر مشترکی یک لامپ ۱۰۰ واتی را از مدار مصرف خارج کند خاموشی برای هیچکدام از مشترکان به وجود نمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: اگر چنانچه در مدت این دو هفته بحث توازون تولید و مصرف دوباره به هم بخورد به ناچار مجبور هستیم برنامه‌های مدیریت بار یعنی خاموشی‌های دو ساعته را به نوبت اعمال کنیم.

مرآتی در خصوص جداول قطع برق استان هم، گفت: هر روز صبح براساس اعلام مدیریت شبکه برق ایران برنامه خاموشی‌ها را روی سایت شرکت، اپلیکیشن برق من و فضاهای مجازی بارگذاری می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار