نفرات برتر پنجمین هفته رقابت‌های پرش با اسب استان با عنوان «انتخاب» معرفی شدند.
کد خبر: ۹۷۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 20 June 2021
نفرات برتر پنجمین هفته رقابت‌های پرش با اسب استان با عنوان «انتخاب» معرفی شدند.

به گزارش تابناک همدان، پنجمین هفته رقابت‌های پرش با اسب خردادماه تقویم عملیاتی هیئت ورزشی سوارکاری استان همدان با عنوان «انتخاب» در مانژ مسابقات مجموعه سوارکاری اکباتان برگزار و نفرات برتر رده‌های مختلف معرفی شدند، اسامی به شرح زیر است:

«اسب‌های زائیچه ایران» که بصورت دو راندی و در ارتفاع ۱۲۰ سانتیمتر داوری و برگزار شد با رقابت چهارده سوارکار در راند اول و راهیابی یازده سوارکار به راند دوم که در این میان شش سوارکار مسیر را در دور اول بدون خطا طی کرده بودند که رقابتی فشرده و نفسگیر را نوید میداد و در نهایت؛

مقام اول: میلاد غلامی با اسب Morvna از باشگاه اکباتان میزبان مسابقات با دو راند بدون خطا و زمان ۶۳/۰۲ ثانیه؛مقام دوم: مهدی حمزه‌ای با اسب هایرون از باشگاه سوارکاری کوثر با ۴ خطا در مجموع دو راند و زمان ۶۸/۹۷ ثانیه و مقام سوم: ثنا شوشتری با اسب مایا از اکباتان با ۸ خطا در دو راند و زمان ۵۹/۶۵ ثانیه نفرات برتر این رده بودند.

«رده O۳ مالکین غیر حرفه ای» در این هفته نیز در جدول داوری یک دور و یک باراژ برگزار شد و در این رقابت حمید شهدوست با اسب سیلاس از اکباتان در دور باراژ مسیر پارکور را بدون خطا و زمان ۳۳/۹۰ ثانیه طی کرده و مقام اول را بخود اختصاص دهد. هر چند آرش کریمی با اسب مانی و از باشگاه ایثار نیز بدون خطا مسیر را پشت سر گذاشت، اما زمان ۳۷/۹۴ ثانیه ثبت شده در جایگاه داوران مقام دوم را برای این سوارکار اعلام کرد. عباس فارسی با اسب ایزلاین با انصراف در دور باراژ سوم شد.

این هفته اسب‌های: اکشن، گلاریس، سام کارلوس، هانتر، اسکار، قل پولاد، گلوری و صنم مطابق مقررات ملی فدراسیون سوارکاری و سوارکاران: یسنا شوشتری، فرنود افروخته و مهدی نوروزی در *رده‌های مبتدی و E* رده بندی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار