مرزبان نظری خبر داد:
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از کلنگ زنی اولین مدرسه کودکان استثنایی مبتلا به اوتیسم استان کرمانشاه به همت خیرین در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 28 June 2021

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد:آئین کلنگ زنی اولین مدرسه ویژه کودکان استثنایی مبتلا به اوتیسم استان کرمانشاه با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مدارس استثنایی کشور، مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئولین استانی به میزبانی این اداره کل در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:این مدرسه ۱۵ کلاسه با زیربنای یک هزار و ۳۵ متر مربع، با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال و با مشارکت ۵۰ درصدی خیر نیک اندیش عبدلله باباخانی احداث خواهد شد.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه که برای اولین بار در سطح استان کرمانشاه اجرا خواهد شد با مشارکت و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

نظری ضمن تشکر ویژه از خیر این پروژه گفت: این مدرسه مطابق با ضوابط و استانداردهای مختص به کودکان استثنایی اوتیسم ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار