مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بیشترین شرکت کننده در کنکور سراسری امسال متعلق به گروه علوم تجربی است، و در کنکور سراسری سال جاری ۱۸ هزار و ۴۳ نفر از داوطلبان استان کرمانشاه در این گروه آزمون خواهند داد.
کد خبر: ۹۷۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 30 June 2021

مجید یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کنکور سراسری سال جاری در ۲۹۳ حوزه آموزش و پرورش در استان کرمانشاه با تعداد ۳۰ هزار و ۲۷۳ داطلب از ۹ الی ۱۲ تیر ماه در حال برگزاری است.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر صبح امروز  چهارشنبه آغاز ، علوم ریاضی و انسانی صبح روز پنجشنبه، علوم تجربی صبح روز جمعه و زبان‌های خارجی صبح روز شنبه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد:همچنین یک هزار و ۱۷ نفر در ۱۸ حوزه امتحانی گروه هنر، هشت هزار و ۸۷۱ نفر در ۸۸ حوزه گروه علوم انسانی و ریاضی و فنی و ۲ هزار و ۳۴۲ نفر در ۳۰ حوزه گروه زبان‌های خارجی به رقابت خواهند پرداخت.

یزدان پناه خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن ۲۹۳ حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در استان کرمانشاه ضد عفونی شده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله صندلی‌ها انجام گرفته است.‌

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار