مديركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه گفت: در صورت تامين فاينانس خارجی و انعقاد قرارداد با شركت چينی، پروژه راه آهن غرب كشور تا 30 ماه آينده بسته خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 20 September 2015
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه،عبداله بهادري اشاره ای به دو فاز ملاير به كرمانشاه و كرمانشاه به خسروی كرد و افزود: پروژه راه آهن غرب كشور در فاز ملاير به كرمانشاه از پيشرفت خوبی برخوردار بوده و اميدواريم بتوانيم تا پايان تير ماه سال آينده اين فاز را به بهره برداری برسانيم.

مهندس بهادری افزود: راه آهن ملاير به كرمانشاه بطول 270 كيلومتر كه 170 كيلومتر آن در استان همدان و 100 كيلومتر ديگر آن در استان كرمانشاه قرار دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پيشرفت فيزيكی فاز اول 90 درصد بوده و پيشرفت متوسط آن 65 درصد می باشد.

مدير كل راه و شهرسازی استان اشاره ای به اعتبارات اين دو بخش كرد و گفت: در پيوست قانون بودجه امسال 1670 ميليارد ريال اعتبار برای اين پروژه در نظر گرفته شده و از محل فاينانس خارجی نيز 110 ميليون يورو برای آن لحاظ شده است.

بهادری به طول 330 كيلومتری فاز دوم اين پروژه اشاره كرد و گفت: فاز دوم اين پروژه با پيشرفت فيزيكی 17 درصدی در حال انجام بوده و در سال جاري نزديك به 220 ميليون يورو از محل فاينانس خارجی برا آن در نظر گرفته شده است.

بهادری در پايان گفت: در صورت انعقاد قرارداد با شركت چينی و تامين فاينانس خارجی، فاز اول اين پروژه تا پايان تير ماه سال آينده و فاز دوم آن ظرف مدت 30 ماه به بهره بردای خواهد رسيد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار