نام فرزند گمنام خوزستانی گزینه پیشنهادی جهت وزارت صمت یا معاون اولی را شنیده اید؟
کد خبر: ۹۷۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 12 July 2021

انتخابات ریاست جمهوری امسال به گونه ای برگزار شد که هیچ کس رقیبی را برای آیت الله رئیسی متصور نبود.
از ۴ سال پیش که نتیجه ای متفاوت در بدست آوردن آرای حداکثر برای ریاست جمهوری رقم خورد، تیمی حرفه ای اقدامات لازم برای برنامه ریزی دقیق کسب موفقیت در دوره بعد را آغاز کرد.
در کوران سازماندهی تبلیغات و ایجاد ستادها برای بسترسازی مشارکت حداکثری درانتخابات کم کم توجه مردم به نتایج این برنامه ریزی جلب و با رصد نحوه تشکیل ستادهای تبلیغاتی آیت الله رئیسی متوجه شدند که برنامه ریزی های یاران صدیق و حرفه ای رییس جمهور منتخب به بار نشسته است که موجب شده با ایجاد جریانی شفاف و هدفمند تنوع ویژه ای در ایجاد ستادهای انتخاباتی بوجود آید. ستاد مرکزی با مدیریت وزیر خوشنام دولت نهم؛ دکتر نیکزاد- ستاد شورای وحدت و ستاد مردمی سما.
این ستاد اخیر به طرز چشمگیری رشد فزاینده ای میان مردم داشت و توانست کادرسازی و سازماندهی بیش از ۳۱ استان ، ۴۶۵ شهرستان و ۹۷۴ شهر و جذب مجموعه ای با ۹ میلیون نفر عضو در سطح کشور در بحبوحه تبلیغات انتخابات با سرعتی باور نکردنی انجام دهد.

تشکیل ستاد سما با ابتکار شخصی به نام دکتر علیرضا رکنی صورت گرفت.
کار خارق العاده این مدیر خلاق و جوان خوزستانی در «سما»، (ستاد مردم ایران) ظهور کرد.
وی با تلاش و همت در کشور بیش از ۱۰ هزار ستاد و (به صورت ستادهای اصلی، ثابت، فرعی، سیار و پویش هر خانه یک ستاد ) همچنین در ۱۱۴ کشور جهان نیز ستاد مردمی ایجاد نمود.
این جوان با کیاست در مسیر ایجاد وحدت ملی و همدلی مذاهب زمینه ساز همراهی بخش قابل توجهی از علمای ارجمند اهل سنت در استانهای ایلام، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، فارس و سیستان و بلوچستان در قالب عضویت در ستاد مردم ایران " سما " درآورد.

دکتر علیرضا رکنی فرزند برومند خوزستان زاده شهرستان بندر ماهشهر و متولد سال ۱۳۵۶ که از ارکان و یاران اصلی آیت الله رئیسی در فرماندهی ستادهای پیشقراول تبلیغات از ۴ سال پیش و مغز متفکر این جریان بود.
او در خانواده ای اصیل و مذهبی در ماهشهر بدنیا آمد و در شادگان بزرگ شد و برای ادامه تحصیلات به تهران رفت و به دو زبان عربی و انگلیسی تسلط کامل دارد.
دکتر علیرضا رکنی دارای دکترای حقوق تجارت بین الملل ، کارشناسی ارشد حقوق بین الملل عمومی و دارای دکترای افتخاری برای کسب مدال نقره در مسابقات جهانی اختراعات در کشور «چک» است.
در سابقه وی قائم مقامی و معاونت بازرگانی سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی گروه توسعه اقتصادی پایندگان از سهامداران مدیریتی فولاد خوزستان، فولاد شادگان، شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی، قائم مقامی و مدیر سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی شرکت قطر ونیسیا به چشم می خورد. او که مسلط به اقتصاد و حقوق تجارت بین الملل است با شرکت های بزرگی همچون شرکت القرشی وامکو عربستان، بانک الهدی عراق، باشگاه ورزشی الشرطه عراق در مقام های مختلف مدیر، قائم مقام مدیرعامل و مشاور همکاری نزدیک داشته است. پرداختن به سوابق موفق و طولانی وی در تجارت و اقتصاد بین الملل، مثنوی هفتاد من کاغذ میشود که میتوان برای دانستن بیشتر به رزومه او مراجعه کرد.
وی که از عنفوان جوانی فعالیت های بازرگانی و اقتصادی خود را در کشور آغاز نموده، را می توان از موفق ترین مدیران پاک دست عرصه تجارت و صنعت ملی و بین الملل دانست که هیچوقت علاقه ای به فعالیت های سیاسی نداشته و از دوربین و رسانه گریزان است، لیکن با درک احساس وظیفه و تکلیف در حمایت از آیت الله رییسی به یاری وی شتافت تا اقتصاد ملی را از ورطه نابودی نجات دهد.
این مدیر جوان و لایق خوزستانی اکنون با تقاضای جمع کثیری از آیات عظام، روحانیون خوشنام شیعی و سنی، مدیران سابق و فعلی ملی، گروه های مردمی و با ظرفیت بی نظیر چند میلیون عضوی که در ۳۱ استان کشور ستاد "سما " ایجاد نمود، برای مشارکت در کابینه جوان انقلابی قوی جهت اجرای برنامه ی نجات ملی روبروست.

وی توانایی کم نظیری در رهبری و ایجاد همبستگی و همگرایی دارد که توانسته است نظر همه علمای اهل سنت در استانهای پیش گفته را برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب اسلامی جلب کرده تا متفقاً اقدام به معرفی یک مدیر خارج از اهل سنت جهت تصدی وزارت صمت نمایند .
خصیصه ای به غیر از تخصص و تعهد که دکتر علیرضا رکنی را از سایرین‌ متمایز می کند داشتن روابط گسترده بین المللی و داشتن راهبردهای عبور از حلقه های تنگ‌ تحریم است.
او در اولین حرکت روبه جلو با روابط خوب بین‌المللی که دارد منتظر تشکیل کابینه نمانده و بواسطه ارتباط دوستانه و مذاکره با نخست وزیر کشور هندوستان جناب ناراندرا مودی، قول بازگشت به قرارداد چابهار را برای توسعه این‌ نقطه راهبردی کشور گرفته است.

آیا باید منتظر ماند و دکتر علیرضا رکنی این جوان نخبه خوزستاتی گمنام ر‌ا با توجه به توان برنامه ریزی و مدیریت و سازماندهی در قامت وزارت صمت ، معاون اولی یا معاون اجرایی یا یکی از وزرای اقتصادی دولت ایران قوی دید ؟؟
امیدواریم ان شاء الله

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاضل مقدمی فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
با تشکر از برنامه های خوب وبا تدبیر به این شخصیت نابقه
و انشاالله به پیشرفت خوب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار