مجمع انتخاباتی هیات پینگ پنگ کرمانشاه برگزار و شهنام اردلان برای چهار سال بعنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب و معرفی شد.
کد خبر: ۹۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 20 September 2015
در این مجمع که روز یکشنبه به ریاست احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اردلان با کسب 15 رای توانست برای مدت چهار سال به ریاست هیئت پینگ پنگ انتخاب شود.

در این مجمع که جوهری مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه نیز حضور داشت شهاب مژگانی و مهدی ودودی دیگر کاندیداهای این مجمع بودند که مژگانی تنها چهار رای کسب کرد و ودودی نیز رایی کسب نکرد.

پیش از رای گیری نیز محمد حسین قاری و سجاد سمرقندی از حضور در انتخابات انصراف دادند.

امیدوارم بتوانم باعث تحول در پینگ پنگ کرمانشاه شوم

رئیس جدید هیئت پینگ پنگ استان کرمانشاه پس از انتخابش به این سمت از حسن اعتماد اعضای مجمع به خاطر دادن رای به وی قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بتوانم فرد شایسته ای برای پینگ پنگ استان باشم و در آن تحول ایجاد کنم.

شهنام اردلان با بیان اینکه استعدادهای خوبی در پینگ پنگ استان وجود دارد یادآور شد: باید با سعی و تلاش و کمک و همراهی همه دلسوزان این رشته کاری کنیم تا این استعدادها شکوفا شوند.

وی یادآور شد: تقویت و راه اندازی هیات های شهرستانی از دیگر برنامه هایی است که دنبال می کنم چرا که همواره بر این اعتقاد بوده ام که علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان ها نیز ورزشکاران خوبی حضور دارند که باید شناسایی شوند.

اردلان در پایان ابراز امیدواری کرد که بتواند با استفاده از تجربیات پیشکسوتان پینگ پنگ در آینده ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این رشته در استان باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار