رئیس هیأت اسکواش کرمانشاه گفت: این هیأت در ارزیابی عملکرد هیأت‌های استانی سراسر کشور در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ توسط فدراسیون، رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۹۷۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 18 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس اردشیر خسروی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: پس از ارزیابی عملکرد هیأت‌های استانی با توجه به آیتم‌های مختلف از جمله عملکرد کمیته‌های کودک، استعدادیابی، فرهنگی، روابط عمومی، مسابقات، کمیته مربیان، پدل، راکتبال، سامانه مبین و همچنین حضور موفق در مسابقات لیگ یک کشور توسط تیم آقایان و کسب مقام سوم و حضور تیم بانوان در لیگ برتر برای اولین بار در تاریخ اسکواش توانست رتبه دوم را در بین هیأت‌های استانی کل کشور را بدست آورد.

وی ادامه داد: در دوران کرونا هیأت اسکواش به‌دنبال بهانه نبود و سعی کردیم تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و برگزاری برنامه‌های مختلف در هیأت سعی بر آن داشتیم که عملکرد موفقی را در تمامی کمیته‌ها و حضور موفق در مسابقات را داشته باشیم.

رئیس هیأت اسکواش استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای کسب این موفقیت بزرگ برای ورزش کرمانشاه از زحمات و حمایت‌های مجموعه اداره کل ورزش جوانان و تمام جامعه اسکواش استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

خسروی بیان کرد: ما به کمک مجموعه اسکواش توانستیم اسکواش را به مردم معرفی کنیم و از تمام ظرفیت‌های موجود برای شناسایی استعداد‌ها استفاده می‌کنیم تا بتوانیم آینده اسکواش را تضمین بکنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار