یکی از بزرگان قوم بختیاری در خوزستان گفت: مطالبه گری مردم از طریق مراجع قانونی ادامه خواهد داشت اما در این بین هرگونه اغتشاشگری محکوم است.
کد خبر: ۹۸۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 24 July 2021

 یکی از بزرگان قوم بختیاری در خوزستان گفت: مطالبه گری مردم از طریق مراجع قانونی ادامه خواهد داشت اما در این بین هرگونه اغتشاشگری محکوم است.

گودرز عیدوندی در نشست رسیدگی به مشکلات استان خوزستان با حضور معاون اول رئیس جمهوری و همچنین سران عشایر و نخبگان در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه اظهارداشت: اقوام و عشایر خوزستان همواره به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند هستند و باید توجه داشت که عوامل اغتشاشگر از ما مردم خوزستان نیستند.

وی با بیان اینکه در ستاد مدیریت بحران موضوع مشکلات مردم با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد گفت: مسئولان باید رسیدگی فوری به چالش های پیش آمده ناشی از تنش آبی و همچنین بروز پدیده خشکسالی را به صورت مستمر دنبال و رفع کنند.

این چهره برجسته قوم بختیاری در خوزستان تصریح کرد: بخش قابل توجهی از اقتصاد کشور به این استان بستگی دارد و در عین حال شاهد پدید آمده مشکلاتی هستیم که رفع آنها نیازمند توجه و رسیدگی مسئولان دارد.

عیدوندی بیان داشت: به نظر می رسد که از جمله بی توجهی های صورت گرفته به استان خوزستان بخاطر بکارگیری نشدن چهره های مدیریتی استان در هیات دولت است.

وی ادامه داد: از دولت جدید درخواست می شود که حتما از ظرفیت چهره های مدیریتی استان خوزستان در جمع اعضای هیات دولت استفاده کند.

برچسب ها: گودرز عیدوندی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار