در پی طوفان و جاری شدن سیلاب روز گذشته در شهرستان‌های جنوبی فارس حدود ٨ میلیارد تومان به زیر ساخت‌های برق استان خسارت وارد شد.
کد خبر: ۹۸۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 26 July 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیرکل مدیریت بحران فارس گفت: دیروز ١٩٦ تیر چراغ برق و ١٨ دستگاه ترانس برق سقوط کرد و ٧ کیلومتر خط شبکه برق از بین رفت.
رحیم آزادی با بیان اینکه طوفان خسارت جانی هم داشت، افزود: در دشت احمد فسا یک نفر بر اثر سقوط تیر چراغ برق جان سپرد.
آزادی با اشاره به اینکه دیروز در مناطقی از فارس برق چند ساعت قطع شد، گفت:با تلاش اکیپ شرکت برق اکنون تمامی استان برق وصل شده است و تنها در روستای علی آباد شهرستان قیر و کارزین برق قطع است که امروز وصل می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران فارس با بیان اینکه به بخش کشاورزی نیز خسارت وارد شده است، افزود: در بیشتر شهرستان‌های جنوبی فارس خسارت به نخلداران و محصولات کشاورزی دیگر وارد شده است.
وی با اشاره به اعزام تیم‌های امداد و نجات در سطح استان اشاره کرد و گفت: ٤٤ امداد گر جمعیت هلال احمر فارس در قالب ١٤ تیم عملیاتی با حضور در مناطق درگیر سیلاب علاوه بر تخلیه آب در منازل، اقلام زیستی مثل چادر، پتو و مواد غذایی نیز بین آن‌ها توزیع شد.
وی به خسارت طوفان در شیراز نیز شاره کرد و گفت: در پی وزش تند باد در شیراز ٣٠ حادثه شامل شکستگی درخت، افتادن اجسام از ارتفاع، نا ایمنی جرثقیل‌ها و ریزش بخشی از ساختمان‌های نیمه تمام بود رخ داد که آتش نشانان با حضور در محل‌های حادثه اقدام به امداد و نجات کردند.

 

 

برچسب ها: خسارت ، طوفان ، زیرساخت ، برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار