رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعال شدن 17 پایگاه از سوی آموزش و پرورش استان برای مشاوره و انتخاب رشته کنکوری‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 03 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا فردین منصوری اظهار کرد: از این تعداد شش پایگاه در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌های استان فعال شده است.

منصوری با اشاره به فعال بودن پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش استان، گفت: این پایگاه‌ها تا پایان مهلت انتخاب رشته کار مشاوره و انتخاب رشته داوطلبین مجاز را انجام خواهند داد.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  اضافه کرد: کار انتخاب رشته در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش توسط نرم‌افزارهای معتبر و آنلاین انجام می‌شود، همچنین در این پایگاه‌ها علاوه بر کار انتخاب رشته، مشاوره نیز به کنکوری‌ها داده می شود. 

منصوری هزینه مشاوره و انتخاب رشته در پایگاه‌های آموزش و پرورش را برای هر داوطلب 100 هزار تومان اعلام کرد و افزود: مشاوران استان تخفیفاتی را برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در نظر گرفته اند، چراکه هزینه انتخاب رشته در پایگاه های آموزش و پرورش سایر استان ها خیلی بیشتر است.

منصوری به داوطلبین مجازی که قصد انتخاب رشته دارند، توصیه کرد: برای انتخاب رشته خود به پایگاه‌های معتبر مراجعه کنند و حتما دفترچه شماره دو را نیز با دقت مطالعه کنند.

منصوری سپس با بیان اینکه انتخاب رشته باید بر اساس توانایی، علایق و استعدادهای داوطلب انجام شود، تصریح کرد: داوطلبین مجاز به انتخاب رشته باید با در نظر داشتن شرایط دانشگاه، رشته و آینده شغلی آن انتخاب رشته کنند.
 
وی تاکید کرد: داوطلبین مجاز به انتخاب رشته حتما با در نظر گرفتن توانایی های جسمی و روحی خود انتخاب رشته کنند و اگر مثلا تحمل زندگی و تحصیل در شهر دیگری در خوابگاه را ندارند، از انتخاب شهرهای دور از محل سکونت خود برای تحصیل صرف نظر کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار