فرمانده انتظامی فارس از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی استان از ۱۱ تا ۱۷ مهرماه همزمان با هفته ناجا خبر داد و گفت: این نمایشگاه با عنوان «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 21 September 2015

سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی فارس امروز (30شهریور) در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی استان از 11 تا 17 مهرماه همزمان با هفته ناجا خبر داد و گفت: این نمایشگاه با عنوان «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش» برگزار خواهد شد.

 

وی از پرسنل نمونه، پیشکسوتان و سربازان ساعی در روز اول این هفته همزمان با صبحگاه مشترک، خبر داد و اظهار داشت: ارائه آموزش های همگانی برای افزایش امنیت و آرامش مردم یکی از اهداف ما برای برگزاری این نمایشگاه است.

 

سردار گودرزی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره فیلم کوتاه ترافیکی، افزود: کارکرد دستگاه های مختلف در افزایش امنیت نیز مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با یادآوری این مطلب که ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی و ایرانی با استفاده از ابزار هنر و تولید محصولات فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است، تصریح کرد: ابهام زدایی، اقناع سازی، پاسخگویی و شفاف سازی و همچنین نمایش اقتدار پلیس به منظور جلب اعتماد عمومی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه هفته ناجا است.

 

سردار گودرزی با اشاره به اینکه بازدید دانش آموزان و دانشجویان از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس 110 خبر داد و تاکید کرد: بازدید از رسانه های جمعی، نشست با کارشناسان دادگستری، تجلیل از برگزیدگان های جشنواره طرح «منهاج»، قرائت پیام «مهر» در مدارس و طرح مردم داری و بهداشتی در مناطق محروم از دیگر برنامه های این هفته است.

 

رئیس پلیس استان فارس از رونمایی چهار کتاب در خصوص پلیس خبر داد و افزود: مراسم غبارروبی قبور شهدا در ششمین روز این هفته برگزار می شود و همچنین در هفتمین روز از این هفته دیدار عمومی در قبل از نماز جمعه خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، یادآور شد: عوامل پلیس در آمادگی بیشتری بسر می برند، پلیس راهور در این خصوص در آمادگی کامل بسر می برد و عوامل پلیس با لباس مبدل و لباس نظامی در مسیرهای منتهی به مدارس حضور دارد و برخورد جدی با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس هست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار