امام جمعه موقت شیراز امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: انتخاب و معرفی وزرا و مدیران کارآمد و فساد ستیز، می‌تواند مشکلات امروز جامعه را کاهش دهد.
کد خبر: ۹۸۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 07 August 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:امام جمعه موقت شیراز  در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: انتخاب و معرفی وزرا و مدیران کارآمد و فساد ستیز، می‌تواند مشکلات امروز جامعه را کاهش دهد.
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی افزود: مبارزه با گرانی و رفع مشکلات معیشتی مردم باید اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم باشد و اگر دولت بتواند وضعیت معیشتی و بیکاری جامعه را برطرف کند قطعا بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه نیز برطرف خواهد شد.
خطیب جمعه شیراز در ادامه گفت: دولت باید برای رفع مشکلات جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشد، اما مردم هم نباید انتظار داشته باشند در مدت زمان کوتاه همه مشکلات برطرف شود.
حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بعد از اتفاقی که برای کشتی اسراییلی رخ داد و آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی آن را به دروغ به ایران نسبت دادند وزیر جنگ این رژیم ایران را تهدید به حمله نظامی کرد و این در حالی است که آن‌ها حتی نتوانستند در مقابل موشک‌های غزه بیش از ۱۲روز مقاومت کنند.
امام جمعه موقت شیراز، همچنین به برگزاری مراسم دهه اول محرم اشاره و تاکید کرد مراسم ماه محرم باید با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار