تعداد زائران کشته شده خراسان شمالی در حادثه منا به 10 نفر رسید/5 نفر از زائران استان مفقود هستند

سرپرست سازمان حج و زیارت خراسان شمالی تعداد زائران کشته شده استان را در حادثه روز گذشته منا 10 نفر عنوان کرد و گفت:براساس آمار اعلام شده 5 نفر از زائران استان مفقود هستند.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 25 September 2015
محمد باقر قاصری در گفتگو با تابناک خراسان شمالی،با اشاره به اینکه هنوز نهادهای متولی حج پیگیر گزارش دقیق آمار کشته شدگان،مجروحین و مفقودین حادثه روز گذشته منا هستند،گفت:متاسفانه 10 نفر از حاجیان استان در این حادثه جان خود را از دست دادند و با توجه به اینکه هنوز آمار دقیقی از هویت،تعداد کشته شدگان و مفقودین در دست نیست جستجوها برای این موارد توسط متولیان حج و زیارت ایران ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد:از تعداد 10 زائر درگذشته،شهرستان های بجنورد،اسفراین و فاروج هر کدام دو نفر و شهرستان اسفراین 4 نفر بوده است.
قاصری افزود:غلام رضا طاهری،حسین علی عباسی،فرامرز غلامی،حسین فرخی،غلام رضا محمودی،محمد ابراهیم باقری،حسین جعفری،علی حسین چشم دهام،سید احمد رحیمی و عباسعلی شکری از درگذشتگان این حادثه بودند.
سرپرست سازمان حج و زیارت خراسان شمالی با بیان اینکه 5 نفر از زائران استان نیز در حادثه روز گذشته مفقود شده اند،افزود:سلمان اسدی،محمد باقری،حسین قلی زاده،حسن رحیمی و حسین کرابی از مفقود شدگان این حادثه هستند.
وی گفت:اسامی 5 نفر از زائران مفقود شده استان،در لیست 366 نفره زائران مفقود شده کشور قرار دارد و اطلاعات کاروان ها اعم از شماره کاروان و شماره تماس سرپرست کاروان ها در وب سایت سازمان حج و زیارت قرار گرفته است.
قاصری ابراز امیدواری کرد:اطلاعات تکمیلی در خصوص آخرین وضعیت زائران مفقود شده،متعاقبا اعلام خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار