تغییر فرماندار بویراحمد سیاسی نبود

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تغییر فرماندار بویراحمد به هیچ وجه سیاسی نبوده است گفت:تغییر فرمانداران براساس عملکرد آنها انجام می شود و با کسی تعارف نداریم
کد خبر: ۱۱۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 23 October 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تغییر فرماندار بویراحمد به هیچ وجه سیاسی نبوده است گفت:تغییر فرمانداران براساس عملکرد آنها انجام می شود و با کسی تعارف نداریم.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فتاح محمدی درباره تغییر فرماندار بویراحمد گفت: تغییر یاری پور از فرمانداری بویراحمد به هیچ وجه سیاسی نبوده است.

وی برکناری فرمانداران را بر اساس فرایندها و عملکرد های آنان در این حوزه دانست و گفت: همانگونه که قبلاً گفته شد بر اساس معیار ها و عملکردها فرمانداران را تغییر خواهیم داد و با کسی تعارف نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه در حال حاضر تغییر و تحول فرماندار دیگری در استان در دستور کار نیست، بیان کرد: تغییر و تحول هیچ کدام از فرمانداران استان سیاسی نبوده است.

محمدی در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر زمزمه های تغییر دو فرماندار دیگر در استان گفت: فعلاً هیچ گونه تغییر و تحولی در حوزه فرمانداران وجود ندارد و موضوع فرماندار دنا از سوی مسئولان استانی و وزارت کشور حل شده است.

وی ابراز کرد: یکی از مشکلات در خصوص فرماندار دنا در مورد حوزه فعالیت وی در بخش ها و نهادهای غیر دولتی بوده که با رایزنی های مسئولان استانی حکم فرمانداری تاج امیری صادر شده است.

محمدی در ادامه با بیان اینکه عملکرد فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره بین مسئولان استانی است، بیان کرد: هیچ موقع از روی حسب و غرض دست بر تغییر فرمانداری نخواهیم زد و براساس عملکرد ها و فرایندها فرمانداران را مشخص می کنیم.

هوشنگ یاری پور دارای مدرک دکترای دامپزشکی است و دوم خرداد ۹۲ به جای محمد الفونه سکان فرمانداری بویراحمد را بدست گرفت.

در حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هوشنگ یاری پور فرماندار بویراحمد عزل و محمد کاظم نظری بعنوان فرماندار جدید بویراحمد معرفی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار