پیام تشکر و قدردانی خانواده سردار عدل هاشمی پور از اقشار مختلف مردم و مسئولان

خانواده سردار عدل هاشمی پور با انتشار پیامی از همراهی و همدردی اقشار مختلف مردم و ‌مسئولان در مراسم تشییع ،تدفین و خاکسپاری فرزند دلبندشان زنده یاد مهندس محمدصادق(رامین) هاشمی پور تشکر و قدردانی نمودند.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲ 22 September 2024

پیام تشکر و قدردانی خانواده سردار عدل هاشمی پور از اقشار مختلف مردم و مسئولان

 

 

تابناک کهگیلویه و بویراحمد، خانواده سردار عدل هاشمی پور با انتشار پیامی از همراهی و همدردی اقشار مختلف مردم و مسئولان در مراسم تشییع ،تدفین و خاکسپاری فرزند دلبندشان زنده یاد مهندس محمدصادق(رامین) هاشمی پور تشکر و قدردانی نمودند.

متن پیام؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

به نام خدای آفریننده ی حیات و ممات، که به حقیقت، دنیا فرع است و محل گذر و آخرت اصل است و ابد.

او را خاشعانه می پرستیم، خاضعانه سپاسگزاریم و حکمت، مشیت و مصلحتش را نعمتِ مقدر می دانیم.

اکنون که تقدیر الهی بر هجران ابدی زنده یاد «محمدصادق هاشمی پور» قرار گرفت، قلباً و یقیناً بر این باوریم که مرگ حقیقتی اجتناب ناپذیر است و سختی ها و بلایا، آزمون الهی هستند و سخت معتقدیم که مؤمنان در این هنگامه، اراده ی الهی را می پذیرند، صبر پیشه می کنند و خود را به خدا می سپارند. 
بنابراین؛ با تأسی از فرامین معصومین (علیهم‌السلام)، توسل به آنان، توکل بر خدای بزرگ، ایمان راسخ و رجاء واثق به رحیمیتِ پروردگارِ غفّار، سر بر درگاه ربوبی حضرت حق می گذاریم و می گوییم؛ الهی رضاً برضائک و تسلیماً لامرک.

اما حقیقتاً آنچه که بر دوش مان سنگینی می کند و خویش را در مقابل جبران آن ناتوان می دانیم حضور گسترده و کم نظیر مردم شریف و فهیم و بذل محبت و همراهی و همدردی آنان در مصیبت درگذشت فرزند دلبندمان است.

شکل گیری اجتماع عظیم مردمی از بدو وقوع حادثه خاصه در  آیین تشییع، تدفین و خاکسپاری را لطف خدا و عنایت مردم عزیز می دانیم.
سخن گفتن در باب قدردانی و جبران الطاف کریمه ی آنان در حقیقت امری است که در فهم و درک آید اما در وصف و بیان نگنجد.
اما از آنجاییکه حدیث منقول از معصوم فرموده است « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» لذا به رسم ادب و قدرشناسی و در جهت عمل به این فرمایش گهربار و امید به تبیین و تجلی آیه ی شریفه  «لَئِن شَكَرتُم لَأَزيدَنَّكُم»
گر شکرگزاری کنید، (نعمت خود را) بر شما خواهم افزود؛ با زبانی قاصر و بیانی ناقص، از بذل و محبت، همراهی و ابراز همدردی تک تک سروران عزیز و گرامی، تمامی شخصیت های حقیقی و حقوقی، لشکری و کشوری از اقصی نقاط ایران اسلامی که به طرق مختلف (حضوری، تلفنی و شبکه های اجتماعی) عنایت داشتند، نهایت مراتب تقدیر و  تشکر قلبی و صمیمانه ی خویش را اعلام می داریم.
امیدواریم مورد قبول مردم شریف و نجیب قرار گیرد و همچون همیشه مورد رضایت و توجه پروردگار متعال قرار گیریم. ان شاءالله.

صحت و سلامت و حسن عاقبت برای همگان از خداوند سبحان مسئلت داریم.

خانواده عدل هاشمی پور، بستگان و منسوبین



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار