ابراز همدردی مدیرکل آموزش و پرورش با خانواده معلمان دنایی

همزمان با درگذشت دو معلم شهرستان دنا در سانحه تصادف، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با خانواده معلمان دنایی ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۱۳۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 03 December 2015
همزمان با درگذشت دو معلم شهرستان دنا در سانحه تصادف، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با خانواده معلمان دنایی ابراز همدردی کرد.
خبرگزاری فارس: ابراز همدردی مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با خانواده معلمان دنایی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور به همراه تنی چند از مسئولان آموزش و پرورش استان در آیین درگذشت دو تن از فرهنگیان شهرستان دنا که بر اثر سانحه تصادف جان باختند، شرکت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گرامیداشت یاد مرحوم الیاس سجادی‌خواه و مرحومه آرزو دارابی اظهار کرد: این حادثه ضایعه‌ای بزرگ برای خانواده بزرگ آموزش و پرورش بود.

وی گفت: از دست رفتن این همکاران در حادثه‌ای این‌گونه، همه جامعه فرهنگی استان را غرق در ماتم کرد.

این مسئول تصریح کرد: به دلیل زحماتی که این همکاران در همه سال‌های خدمت خود به مردم به خصوص قشر نوجوان داشته‌اند موجب شد تا به غیر از فرهنگیان، جمیع مردم استان نیز همدرد خانواده این دو عزیز از دست رفته باشند.

زارع‌پور تصریح کرد: معلمان هدایتگر جامعه هستند و از دست رفتن هر یک از اعضای جامعه فرهنگیان ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر بر این عرصه خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: امروز بیش از همه دانش‌آموزان برای مربیان ارزشمند و اخلاق‌مدار خود متأثر و غمگین هستند چراکه این عزیزان با همه مشقات وظایف تربیتی و آموزشی خود را فراموش نمی‌کردند.

وی گفت: این دو فرهنگی خدوم شهرستان دنا در حین اعزام به محل خدمت در تصادف جان خود را از دست دادند ولی یاد و خاطره آنها برای همیشه در ذهن همکاران و دانش‌آموزان ماندگار است چراکه آن‌ها خدمت صادقانه را در همه مراحل در دستور کار خود قرار داده بودند.

در این آیین که فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان دنا حضور داشتند خانواده معلمان از دست رفته سجادی‌خواه و دارابی از مسئولان استانی و شهرستانی به دلیل ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار قدردانی کردند.

آن‌ها همچنین از همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که برای درگذشت دو معلم شهرستان دنا ابراز همدردی کرده بودند، قدردانی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار