استحکام اعتقادی نسل آینده در اهمیت دادن به آموزش و پرورش است

فرماندار بندرعباس گفت: توجه بیشتر به ظرفیت‌های آموزش و پرورش در مقوله تربیت دینی می‌تواند اساس اعتقادی نسل آینده کشور را استحکام بخشد.
کد خبر: ۲۰۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 09 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد پویافر ظهر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جاری با اشاره به اینکه اهداف غایی تمامی فعالیت‌ها باید منجر به گسترش اخلاق و افزایش ایمان در افراد جامعه شود، اظهار کرد: در کشور اسلامی باید همه فعالیت‌ها و امور جامعه در راستای انسان‌سازی، تربیت اسلامی و دینی افراد جامعه صورت پذیرد. 

وی اضافه کرد: اعتقاد رکن اساسی و گام نخست در ایمان و دین‌داری افراد بوده که خاستگاه به فعلیت‌ رسیدن آن در آموزش و پرورش است.

فرماندار بندرعباس نماز را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اصلی در تکامل انسان دانست و خاطرنشان کرد: توجه بیشتر به جایگاه و ظرفیت‌های آموزش و پرورش در تربیت دینی فرزندان و اهمیت دوچندان نماز در مدارس می‌تواند بنیه اعتقادی نسل آینده را تقویت و استحکام بخشد.

پویافر به گرامیداشت هفته معلم اشاره کرد و ادامه داد: گرامیداشت جایگاه و شأن معلم نباید به یک هفته و یا یک روز خاص محدود شود، بلکه حفظ این شأن و حرمت باید در همه لحظات و امور جامعه جاری و ساری باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس از برنامه‌ریزی‌های متعدد در راستای تجلیل از فرهنگیان و جشن هفته معلم خبر داد و گفت: از معلمان نمونه شهرستان بندرعباس در حوزه‌های آموزشی و پرورشی که براساس شیوه‌نامه انتخاب معلم توانسته‌اند بیشترین امتیاز را به دست آوردند، تجلیل خواهد شد.  
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار