کلاهبردار 10 میلیاردی در دام پلیس هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری فردی که 10 میلیارد و 161 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در شهرستان بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 10 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی‌اصغر خرم‌روی گفت: در پی دریافت پرونده‌ای مبنی بر اینکه فردی با وعده فروش گوشی تلفن همراه، 20 میلیون تومان از شاکی کلاهبرداری کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی احتمال وقوع موارد دیگر کلاهبرداری توسط متهم متصور بود که در رسیدگی به پرونده، 6 نفر دیگر شناسایی شدند که متهم به روش‌های مختلف از آنان کلاهبرداری کرده بود.
 
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی متهم پرونده در حالی که قصد خروج از کشور را داشت در فرودگاه بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.
 
خرم‌روی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه اتهامی بود اما پس از مواجهه با دلایل و مستندات لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری 10 میلیارد و 161 میلیون ریالی از مالباختگان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده روانه زندان شد.
 
وی از عموم شهروندان درخواست کرد: هنگام معاملات توجه بیشتری داشته باشند، از صحت اسناد ارائه شده توسط فروشندگان اطمینان پیدا کنند و در تنظیم قراردادها همه قوانین و مقررات مربوطه را رعایت کرده و ضمن حفظ هوشیاری مانع رسیدن افراد شیاد به نیت پلیدشان شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار