بهره برداری از اسکله مسافری درگهان در نخستین روز ماه رمضان

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اسکله مسافری بندر درگهان در نخستین روز ماه رمضان امسال به بهره برداری می رسد تا مسافران بتوانند به راحتی در مسیر این شهر تجاری به بندرعباس تردد کنند.
کد خبر: ۲۴۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 06 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، هرمز امیری افزود: راه اندازی این اسکله مسافری یکی از وعده های رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید در فروردین سال گذشته بود که همچون دیگر وعده ها برای توسعه زیرساخت های گردشگری و افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم(ص) محقق شده است.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به طور جدی بر روند اجرای طرح احداث اسکله مسافری بندر درگهان نظارت می کرد، گفت: راه اندازی این اسکه نقش موثری در پویایی تجارت و اقتصاد این شهر و جزیره قشم ایفا می کند.

امیری با بیان اینکه اینکه بسیاری از مسافران قشم با هدف خرید محصولات تجاری درگهان به این جزیره سفر می کنند، افزود: با راه اندازی اسکله مسافری درگهان در هفته جاری، خریداران کالاهای این شهر می توانند به صورت مستقیم در یک سفر 60 تا 70 دقیقه ای دریایی از طریق اسکله شهید حقانی بندرعباس وارد اسکله مسافری درگهان شوند.

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم کاهش بار ترافیکی در مسیر قشم به درگهان را از دیگر مزیت های اجرای این طرح عمرانی ارزیابی کرد.

به گفته امیری، آئین بهره برداری از اسکله مسافری شهر درگهان ساعت 17 روز سه شنبه هفته جاری همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان با حضور حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان استانی، معتمدان و مردم و کسبه شهر درگهان برگزار می شود.

درگهان یکی از شهرهای استان هرمزگان و از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم و در 20 کیلومتری غرب شهر قشم واقع شده است و نزدیک به 10 هزار نفر جمعیت دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار