فرمانده انتظامی بندرعباس:دستگیری یکی از سرشاخه‌های قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: با تلاش نیروهای انتظامی یکی از سرشاخه‌های مهم قاچاق کالا و سوخت و ارز در سطح استان هرمزگان فعالیت می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۲۵۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 13 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اسماعیل مشایخ صبح امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: اولویت کاری نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرم و تلاش برای آگاهی‌بخشی اجتماعی در همه زمینه‌ها است و در این راستا از همه رسانه‌ها که در اطلاع‌رسانی از اقدامات و تلاش‌های نیروی انتظامی صمیمانه سپاسگزاریم.
 
وی افزود: در سایه تلاش‌های مجدانه نیروی انتظامی در سطح شهرستان بندرعباس شاهد کاهش چشمگیر جرائم خشن به میزان 12 درصد و کاهش 50 درصدی جرائم مسلحانه هستیم و کیزان کشفیات مجموع سرقت‌ها در سطح این شهرستان نیز بیش از 57 درصد در سه ماهه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل رشد داشته است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان این که حساسیت نیروی انتظامی نسبت به جرائم خشن و پیگیری جدی پرونده‌های این بخش موجب شده تا شاهد کاهش چشمگیر این جرائم در سطح شهرستان بندرعباس را شاهد باشیم، عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه 48 نفر در ارتباط با جرائم خشن دستگیر شده‌اند.
 
مشایخ ادامه داد: یکی از دغدغه‌های جدی پلیس کاهش میزان جرائم خرد در سطح شهرستان بندرعباس است و در این زمینه 231 خرده‌فروش مواد مخدر در 3 ماهه ابتدایی امسال دستگیر و علاوه بر این 5 هزار و 348 معتاد ولگرد و کارتن خواب نیز پس از دستگیری به خانواده‌هایشان تحویل و یا به استان‌های محل تولدشان فرستاده و یا تحویل مراکز ترک اعتیاد شده‌اند.
 
وی همچنین از دستگیری یکی از سرشاخه‌های مهم قاچاق کالا، سوخت، ارز و مشروبات الکلی در روزهای اخیر در بندرعباس خبر داد و گفت: این فرد سابقه جرائم متعددی داشته و از مجرمان تحت تعقیب بشمار می‌رفته که تلاش مأموران انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری 192 متهم تحت تعقیب در 3 ماهه ابتدایی امسال نیز سخن گفت و بیان داشت: این افراد در قالب طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی و با همکاری و مشارکت مردم دستگیر شده‌اند.
 
مشایخ به همکاری مطلوب مردم در زمینه دستگیری قاچاقچیان کالا و مواد مخدر در سطح شهرستان بندرعباس اشاره کرد و گفت: 173 پرونده قاچاق به ارزش 89 میلیارد ریال در طول 3 ماهه ابتدایی امسال در این شهرستان کشف شده که اکثر این پرونده‌ها ارزشی بالای 100 میلیون تومان را دارند.
 
وی در پایان اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان بندرعباس نیز در سه ماهه ابتدایی امسال 900 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته و به بیش از 3 تن و 386 کیلو رسیده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار