۱۶ زندانی جرائم غیرعمد در استان گلستان آزاد شدند

به مناسبت دهه کرامت با دستور مقام قضایی استان، 16 زندانی جرائم غیرعمد که 6 نفر از زندان گرگان و 10 نفر در گنبدکاووس با کمک ستاد دیه و یکی از خیران فعال در این بخش آزاد شدند.
کد خبر: ۲۷۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 15 August 2016
مدیر کل زندان‌های گلستان گفت: ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد استان با کمک ستاد دیه و خیران آزاد شدند.
محمود امینی ظهر دیروز در حاشیه آزادی زندانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت با دستور مقام قضایی استان، 16 زندانی جرائم غیرعمد که 6 نفر از زندان گرگان و 10 نفر در گنبدکاووس با کمک ستاد دیه و یکی از خیران فعال در این بخش آزاد شدند.
وی افزود: برای آزاد این زندانیان بیش از 58 میلیون تومان دیه پرداخت شد و مبلغی هم از شاکیان بخشش گرفته شده است.
مدیر کل زندان‌های استان گلستان تصریح کرد: در 5 ماه گذشته 86 نفر با تسهیلات بلاعوض 3 میلیارد تومانی ستاد دیه استان گلستان و کشور آزاد شدند که بدهی آنها بیش از 6 میلیارد تومان بوده است.
وی تاکید کرد: در همین زمینه هم‌چنین 3 میلیارد و 200 میلیون تومان از شکات بخشش گرفته شده است.
مدیر کل زندان‌های استان گلستان گفت: در 5 ماه نخست سال 1395 تعداد 71 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با کمک ستاد دیه و خیران از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.
وی افزود: تلاش می‌شود، با جذب کمک‌های مردمی و دعوت از خیران و برگزاری جشن گلریزان تعداد بیش‌تری از مددجویان جرائم غیرعمد از زندان آزاد و به کانون خانواده‌های خود بازگردند.
امینی هم‌چنین از کاهش ورود زندانیان به زندان‌های استان گلستان خبر داد و افزود: در این مدت هم 22 درصد در ورود به زندان‌های گلستان کاهش ورودی داشته‌ایم.
وی هم‌چنین از رتبه خوب گلستان در این مدت از کاهش ورودی زندانیان و افزایش خروج زندانیان خبر داد و تصریح کرد: در این مدت افزایش 15 تا 17 درصد ورودی زندانیان جرایم غیرعمد به زندان‌های گلستان را داشتیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار