اهدای 153 واحد مسکونی به خانواده‌ای نیازمند

هم‌زمان با برگزاری ششمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) با حضور اندیشمندان برجسته شیعه، اهل سنت و مسیحی داخلی و خارجی در بندرعباس، کلید یک باب منزل مسکونی به نمایندگی از ۱۵۳ واحد به خانواده‌ای نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۳۱۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ 28 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، رسیدگی به امور خانواده‌های محروم و نیازمند یکی از ویژگی‌های بارز امام زین‌العابدین(ع) بود که آن حضرت در طول عمر بابرکتشان سرپرستی خانواده‌های نیازمند زیادی را عهده‌دار بودند.
 
کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) که از شش سال پیش و باهدف معرفی ابعاد مختلف زندگانی، سیره و آثار ارزشمند به‌جای مانده از امام چهارم شیعیان در بندرعباس کار خود را آغاز کرد و هم‌اینک در سال ششم علاوه بر بخش مقالات، بخش‌های تبلیغی، ترویجی و محتوایی آن در سراسر ایران اسلامی به‌ویژه 10 استان و 12 کشور از پنج قاره جهان در حال برگزاری است.
 
برنامه‌ریزی جهت سمت‌وسو دادن اقشار مختلف برای حرکت به‌طرف رفع غبار فقر و محرومیت از چهره جامعه یکی از سیاست‌هایی است که در کنگره ششم به آن پرداخته‌شده است و برای نخستین بار شرایط برای خانه‌دار شدن نیازمندان و همچنین تأمین جهیزیه برای نوعروسان خانواده‌های نیازمند فراهم‌شده است.
 
در این حرکت خیرخواهانه که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان و جمعی از خیرین صورت گرفته است، 153 واحد مسکونی احداث‌شده در اختیار خانواده‌های نیازمند به‌ویژه ایتام قرار می‌گیرد.
 
همچنین 233 فقره جهیزیه نیز برای نوعروسان خانواده‌های نیازمند در نظر گرفته‌شده است که یک فقره از آن به‌صورت نمادین به یک زوج شرکت‌کننده در کنگره اهدا شد.
 
اجرای طرح نذر امام سجاد(ع) و راه‌اندازی پایگاه حامی یابی طرح اکرام ایتام در محل برگزاری ششمین کنگره نیز از دیگر برنامه‌ها بود که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار