کشف بیش از19 تن مواد اوليه شيميايي قاچاق در بندرلنگه

فرمانده انتظامي استان از کشف 19 تن و 500 کيلوگرم مواد اوليه شيميايي قاچاق به ارزش چهار ميليارد و 800 ميليون ريال در شهرستان بندرلنگه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 09 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیز اله ملکي با اعلام این خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با کالاي قاچاق و ارز، مأموران پاسگاه انتظامي "برکه سفلين" شهرستان بندرلنگه حين کنترل خودروهاي عبوري، به يک دستگاه تريلر کشنده کانتينر دار مشکوک و جهت بررسي بيشتر آن را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از خودرو مقدار 19 تن و 500کیلوگرم مواد اوليه شيميايي شوينده از نوع (دود سیل بنزن ) قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکي و قانونی کشف شد.

اين مقام انتظامي استان با اشاره به اينکه ارزش اين محموله چهار ميليارد و 800ميليون ريال است، اذعان کرد: در اين رابطه يک متهم دستگير و به همراه مواد مکشوفه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان بابیان اينکه قاچاق كالا پدیده‌ای است كه از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد می‌کند، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار