قابل توجه استاندار ،مدیران جهاد کشاورزی و اتاق بازرگانی

سرگردانی و گرفتار دلال بازی شدن کشاورزان هم استانی در مشهد! + تصاویر

کشاورزان به لیموکار دهدشتی که باعدم حمایت از سوی مسئولان خود برای فروش محصول و بازار مصرف شخصا محصولاتشان را به مشهد برده بودند به دلیل دلال بازی و قیمت های بسیار پایین که حتی مخارج شان را جبران نمی کند در این شهر سرگردانند.
کد خبر: ۳۵۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 28 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کشاورزان به لیموکار دهدشتی که با عدم حمایت از سوی مسئولان ، خود برای فروش محصول و بازار مصرف شخصا محصولاتشان را به مشهد برده بودند به دلیل دلال بازی و قیمت های بسیار پایین که حتی مخارج شان را جبران نمی کند در این شهر سرگردانند.
باقر شهامت در گفت وشنود با خبرنگار ما گفت:پس از اینکه محصولات در کهگیلویه به دلیل دلال بازی فروش نرفتند و حتی چندبار از طریق خبرگزاری ها و سایت ها از مسئولان التماس نمودیم که حمایت کنند و جلوی ضرر و زیان ما را بگیرند، متاسفانه هیچ کمکی نشد و حتی محصولات را در مهمانپذیری منزل نگهداری می کردیم و به ناچار مجبور شدیم که انها را به بازار مشهد بیاوریم.
این کشاورز ادامه داد: مشتری و دلال ها چون می دانند مجبور به فروش محصول هستیم ، قیمت های بسیار پایین پیشنهاد می دهند که حتی مخارجی که در مراحل کاشت ،داشت و برداشت انجام داده ایم را جبران نمی کنند و اگر هم محصولات را به فروش نرسانیم کرایه برگشت را نداریم.
شهامت گفت:هم اکنون در مشهد مقدس سرگردانیم و نمی دانیم چکارکنیم.

باقر شهامت اظهار داشت:تمامی این زحمات و ضرروزیان را ناشی از عدم حمایت مسئولان در خرید تضمینی محصول می دانیم و کاش مسئولان به جای سردادن شعارها حمایت خود را در عمل نشان می دادند.
شهامت گفت:اگر به لیموکاران تعاونی داشتند قطعا مشکلاتشان کمتر بود و از استاندار و سایر مسئولان متولی خواهشمندم که ما را حمایت کنند و نگذارند بیش از این ضرر نماییم.
وی در پایان از جهادکشاورزی و اتاق بازرگانی انتقاد کرد و گفت : هیچگونه حمایتی ننمودند.

 
سرگردانی و گرفتار دلال بازی شدن کشاورزان هم استانی در مشهد! + تصاویر
سرگردانی و گرفتار دلال بازی شدن کشاورزان هم استانی در مشهد! + تصاویر سرگردانی و گرفتار دلال بازی شدن کشاورزان هم استانی در مشهد! + تصاویر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Australia
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
بی توجهی مسولان استان دراستانهای شمالی چای راخرید تضمینی میکند ولی بهلیمو که یک محصول باارزشتری میباشد حمایت نمیشود چونکه کسی درمرکز به فکر مردم جنوب نمباشد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار