آیا استقلال در ورزشگاه بزرگ آزادی ، ترمز لوکوموتیو را خواهید کشید ؟

منصوریان اگر میخواهد پیروز این دوئل باشد ، میبایست تجربه رحمتی را بخوبی خرج تیم نموده و آنچنان از پتانسیل بازیکنان جوان استفاده نماید ، تا با 1 پیروزی درخشان ، چرخ های لوکوموتیو در آزادی از ریل خارج شده و آبی پوشان به صعود امیدوار شوند
کد خبر: ۳۹۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 12 March 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
آیا استقلال در ورزشگاه بزرگ آزادی ، ترمز لوکوموتیو را خواهید کشید ؟
بنام خدای متعال
دوشنبه روزی سرنوشت ساز برای تیم استقلال است . منصوریان اگر میخواهد پیروز این دوئل باشد ، میبایست تجربه رحمتی را بخوبی خرج تیم نموده و آنچنان از پتانسیل بازیکنان جوان استفاده نماید ، تا با 1 پیروزی درخشان ، چرخ های لوکوموتیو در آزادی از ریل خارج شده و آبی پوشان به صعود امیدوار شوند . استقلال میبایست با سیستم 4231 وارد میدان شده و ضمن ترمیم دفاع نه چندان مطمئن خویش ، با استفاده از توانایی بازیکنان موثری همچون کاوه رضایی ، فرشید اسماعیلی ، علی قربانی ، جابر انصاری و...در لحظات مناسب ، کار لوکوموتیو را یکسره کند . استقلال میبایست در همان 20 دقیقه ابتدایی کار که هنوز لوکوموتیو به جو جهنم بزرگ آزادی عادت نکرده ، تیر خلاص را به حریف زده و با 1 بازی خوب و منطقی ، لوکوموتیو را تا آستانه واژگونی پیش برده و با جمع آوری 3 امتیاز ، خود را در آستانه صعود به مرحله بالاتر قرار دهد . در این رقابت نفس گیر ، بازیکنان جوان و دونده ، تماشاگران پرشور ، تمرکز و هوشیاری بازیکنان ، اشتباه نکردن و تحمیل اشتباهات به حریف ، برگ برنده نماینده کشورمان خواهد بود .

نویسنده...محسن بابادی...آنالیزور و تحلیلگر فوتبال ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار