فرماندار جاجرم:

شهرستان جاجرم منطقه ای مستعد برای تولید انرژی پاک است

فرماندار شهرستان جاجرم گفت: شهرستان جاجرم منطقه ای مستعد برای تولید انرژی پاک است و می تواند به عنوان پایلوت و قطب انرژی پاک در کشور مطرح شود.
کد خبر: ۴۵۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸ 15 July 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری ، علی اکبر محبی در آئین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور در شهرستان جاجرم اظهار داشت: شروع عملیات اجرایی مزرعه خورشیدی با ظرفیت 30 مگاوات نقطه عطفی در تاریخ کشور، استان و شهرستان است.
محبی در ادامه از نگاه ویژه استاندار خراسان شمالی به حوزه جذب سرمایه گذاری قدردانی کرد و افزود: با توجه به رویکرد استان اهتمامی ویژه در زمینه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی را داریم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
در ادامه این مراسم علی قربانی نماینده بجنورد نیز اظهار داشت: حل مشکل اشتغال نیازمند بودجه و برنامه ریزی مناسب است و بنابراین جذب سرمایه گذاری خارجی به منظور توسعه کشور با ایجاد همکاری همه جانبه الزامی است.
قربانی افزود: دولت در تلاش است زمینه و بستر مناسب جهت جذب و حضور سرمایه گذران خارجی را در کشور فراهم سازد و این رویکرد در دستور کار مجلس شورای اسلامی نیز قرار دارد.
بن واری سرمایه گذار خارجی این پروژه نیز گفت: ایران هموراه به دنبال برقراری صلح جهانی است و این کشور دارای ساختاری قدرتمند و دولتی متمرکز است و من به مدت ۳۷ سال شاهد رشد و پیشرفت ایران در تمامی زمینه ها بوده ام.
بن واری با تاکید بر اینکه دنیای امروزی بیش از هر زمان دیگری به ایران اعتماد دارد، گفت: اقدام امروز برای کلنگ زنی فاز نخست بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور اقدامی راسخ از سوی دولت ایران برای توسعه انرژی های تجدید پذیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار