فراخوان مسابقه بزرگ پیامکی«گل نرگس» در هرمزگان منتشر شد

دبیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) هرمزگان از انتشار فراخوان مسابقه بزرگ پیامکی«گل نرگس» به مناسبت میلاد باسعادت حضرت بقیه الله العظم(عج) همزمان با سراسر کشور در این استان خبرداد.
کد خبر: ۵۹۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 01 May 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام و المسلمین فروزان نژاد، دبیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) هرمزگان  اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت فرخنده امام زمان(عج) و همزمان با سراسر کشور، مسابقه بزرگ پیامکی«گل نرگس» در هرمزگان برگزار می شود.

 

وی، هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج باور مهدویت در بین کودکان و نوجوانان برشمرد و آخرین مهلت ارسال پیامک را 20 آبان ماه جاری اعلام کرد و افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ خود را به شماره پیامکی  30007059141414 ارسال کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین فروزان نژاد با بیان اینکه مسابقه پیامکی گل نرگش ویژه کودکان دبستانی است، عنوان کرد: علاقه مندان برای تهیه کتاب «گل نرگس» جهت شرکت در این مسابقه می توانند به بنیاد فرهنگی مهدی موعود کشور و یا به مرکز تخصصی مهدویت در قم مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02537747078 تماس بگیرند.

 

وی زمان قرعه کشی را 26 آبان ماه جاری ذکر کرد و گفت: در مجموع به 99 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد که به نفر اول 313 هزار تومان، 12 نفر رده دوم هر کدام 100 هزار تومان، 12 نفر گروه سوم هر نفر 70 هزار تومان، 12 نفر گروه چهارم هر کدام 50 هزار تومان و 72 نفر گروه پنجم هر کدام 30 هزار تومان پرداخت می شود.

 

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار