افزایش قیمت شن و ماسه تولید استان

کد خبر: ۶۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 16 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،فتاح محمدی  در جلسه ستاد تنظیم بازار با تبریک پیروزی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و همچنین تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: دستگاه‌های استان برخی از وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و وظایف این ادارات روی زمین مانده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کارخانه‌های شن و ماسه در استان افزود: اگر ادارات به وظایف خود به خوبی عمل می‌کردند، امروز مشکلات 20 سال گذشته کارخانه‌های شن و ماسه در حریم رودخانه بشار دوباره مطرح و تکرار نمی‌شد.

وی از افزایش قیمت شن و ماسه تولید استان خبر داد و بیان کرد: طبق آنالیز صورت گرفته و وضعیت استان، قیمت شن و ماسه تولید استان 15 درصد افزایش خواهد داشت.

این مسئول عنوان کرد: در ابتدای هر سال با توجه به شرایط موجود در کشور قیمت برخی کالاها و مواد افزایش پیدا می‌کند که قیمت شن و ماسه تولید استان ظرف یک ماه آینده افزایش خواهد داشت.

محمدی به پایین بودن کیفیت شن و ماسه و همچنین مصالح استان اشاره کرد و گفت: تمام واحدهای شن و ماسه استان کهگیلویه و بویراحمد ملزم به اخذ پروانه استاندارد کالا تا ظرف یک ماه آینده هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تمام واحدهای شن و ماسه اعلام کند ظرف یک ماه آینده پروانه استاندارد کالا را دریافت کنند و بعد از طی این مدت قیمت واحدهای شن و ماسه 15 درصد افزایش خواهد یافت.

وی به بالا بودن قیمت حمل شن و ماسه در استان اشاره کرد و گفت: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد قیمت بارنامه و حمل بار را ساماندهی کند و در این خصوص نظارت لازم را انجام دهد.

این مسئول تصریح کرد: به منظور رفاه حال مردم غرفه‌های ثابت برای عرضه محصولات کشاورزی توسط اداره تعاون روستایی در تمام نقاط استان دایر و محصولات عرضه شده در این غرفه‌ها 10 تا 15 درصد پایین‌تر از قیمت بازار عرضه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار