افزایش کشف البسه قاچاق دراستان

کد خبر: ۶۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 22 July 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد به نقل از فارس مسئول دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی  امروز در جمع خبرنگاران از افزایش 34 درصدی کشفیات البسه قاچاق در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: در سه ماهه سال جاری 11 هزار و 310 ثوب البسه قاچاق کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 34 درصدی را نشان می‌دهد.


حسین بهمنی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در روزهای گذشته با بازرسی از یک دستگاه تریلر تعداد 240 گونی انواع البسه قاچاق به وزن 8 هزار و 635 کیلوگرم و ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال کشف و اموال توقیف شده و تحویل گمرک شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش قاچاق سوخت در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به تک نرخی شدن قیمت سوخت، قاچاق آن در سطح استان کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

این مسئول بیان کرد: قاچاقچیان، سوخت را از طریق مناطق گرمسیری استان برای فروش به مرزهای می‌برند و در آنجا به پنج برابر قیمت به فروش می‌رسانند.

بهمنی با بیان اینکه گازوئیل بیشتر قاچاق می‌شود، افزود: با تدابیر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و گزارشات مردمی تا حدودی از قاچاق سوخت به استان‌های جنوبی جلوگیری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار